קריסטינסון ביקש להתייעץ עם אשתו לפני החתימה בפ"ת

אוגמונדור קריסטינסון
אוגמונדור קריסטינסון | Gettyimages

השוער האיסלנדי חזר לביתו והבטיח תשובה ב-48 השעות הקרובות. אלישע לוי החליט לצרף אנליסט לצוות המקצועי במקום עוזר מאמן נוסף. פירס ,יגיע הבוקר למתחם האימונים. בקבוצה אישרו: אולי נשחק עם שישה זרים

(גודל טקסט)

אוגמונדור קריסטינסון, שוער נבחרת איסלנד לשעבר, שנחת בסוף השבוע להתרשמות במכבי פ"ת ועבר את הבדיקות הרפואיות בהצלחה, חזר אמש לביתו והבטיח למלאבסים תשובה ביומיים הקרובים. אקס אקסלסיור סיפר כי על-מנת לאשר את מעברו לישראל עליו לקבל את אישורה של אשתו. בכל אופן, התנאים איתו סוכמו בחוזה לעונה אחת עם אופצייה לעונה נוספת.

נכון לרגע זה, צחי גיגי או יוסי גינזבורג לא ביקשו לעזוב ובמועדון סיפרו כי מבחינתם לא ישחררו מרצונם את אחד השוערים, אך לא יעמדו בדרכם אם יבקשו לעזוב.

בינתיים, ולאחר נפילת המו"מ עם ניצן דמארי שיועד למשרת עוזר המאמן, החליט אלישע לוי לא לצרף עוזר מאמן נוסף לצד מוראד מגמאדוב, כשלספורט1 נודע שמאמן הנבחרת לשעבר החליט לצרף אנליסט שיהיה אחראי על תחום הווידאו וההכנות המקצועיות של הקבוצה ויריבותיה.


אמור להשיב ביומיים הקרובים. השוער האיסלנדי (Gettyimages)

בפ"ת אישרו כי בקבוצה שוקלים לשחק העונה עם שישה זרים וזאת בהתאם להישארותו של הבלם הצ'כי תומאש סיבוק, כשההחלטה של המאמן אלישע לוי היא זאת שתקבע. רומאריו פירס נחת בין שישי לשבת בישראל וצפוי להגיע למתחם האימונים אך לא להתאמן, עד שיחתום סופית על חוזה לעונה אחת בקבוצה, אם לא תהיינה הפתעות בנושא.

בקבוצה עדיין ממשיכים בחיפושים אחר חלוץ זר כהשמטרה היא להשלים את מצבת הזרים עוד לפני היציאה למחנה האימונים בעוד כשבועיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי