רשמי: סוכמה העברת קוסטדינוב לארסנל טולה הרוסית

קוסטדינוב
קוסטדינוב | דני מרון

מכבי חיפה הודיעה על עזיבת הקשר הבולגרי המאכזב שנה לפני תום חוזהו: "פחות מתאים לשיטה של הצוות המקצועי". מכירתו צפויה לקדם את הגעת אולסק לכרמל, אלאך ורוטן ממשיכים לחפש לו מחליף: "לא אשכח את האוהדים"

(גודל טקסט)
מכבי חיפה פתחה הבוקר (ראשון) במחנה אימונים ראשון העונה שייערך בכפר גלים. המחנה יימשך ארבעה ימים במהלכם ייערכו שני אימונים ביום ופעולות גיבוש. מי שלא ייקחו חלק במחנה הם הבלם עאיד חבשי והחלוץ ניקיטה רוקאביצה שקיבלו מנוחה נוספת. גם הקשר הבולגרי גאורגי קוסטדינוב יעזוב רשמית את הקבוצה לאחר שמכבי חיפה הגיעה לסיכום עם הקבוצה הרוסית ארסנל טולה. לספורט1 נודע כי סכום המכירה הוא כ-200 אלף יורו.


במועדון הביעו שביעות רצון מהעסקה ואף ציינו כי סכום המכירה יעזור בקידום צירוף שחקנים חדשים כמו קשר אחורי וצירופו של ניקו אולסק ממכבי נתניה שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1. "קוסטדינוב שחקן מצוין ואישיות נהדרת, אבל פחות מתאים לשיטה של הצוות המקצועי. אלאך הודיע במסיבת העיתונאים האחרונה כי הוא מחפש קשר אחורי מתאים וכשנמצא כזה, נביא אותו", אמרו בחיפה.


קוסטדינוב מסר לאחר הסיכום: "אני רוצה להודות למשפחת מכבי חיפה ובמיוחד לאוהדים הטובים והמאמנים. לעולם לא אשכח אותם. אני שמח להצטרף לארסנל טולה ולחכות להתחיל את הקריירה החדשה שלי".


הקשר הבולגרי בן ה-27 שהגיע מלבסקי סופיה בהעברה חופשית בקיץ שעבר, עוזב שנה לפני תום חוזהו. הוא רשם 24 הופעות בליגת העל וכבש שני שערים. במקביל, מנסים בחיפה להגיע לפתרון מול החלוץ היווני סטפנוס אתנסיאדיס שלא נמצא בתכניות. 


 

A post shared by מועדון כדורגל מכבי חיפה (@maccabihaifafc) on



קוסטדינוב. מכירתו תקדם את הגעת אולסק (דני מרון)
קוסטדינוב. מכירתו תקדם את הגעת אולסק (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי