צפו בתקציר: שהר כבש ב-1:1 של באר שבע מול פוגון שצ'צ'ין

חן עזרא
חן עזרא | לירון מולדובן

שבוע לפני המפגש מול פלורה טאלין במוקדמות ליגת האלופות, האלופה לא הצליחה לנצח במשחק ההכנה האחרון במסגרת המחנה בפולין. החלוץ הבקיע בדקה ה-50, חיימוב שוב נותר על הספסל. אוגו יקבל מנוחה ולא ישחק באסטוניה

(גודל טקסט)
שבוע לפני משחק החוץ מול פלורה טאלין במוקדמות ליגת האלופות, הפועל באר שבע קיימה הערב (שלישי) את המשחק השלישי והאחרון שלה במסגרת מחנה האימונים בפולין וסיימה ב-1:1 מול פוגון שצ'צין מהליגה המקומית.


בן שהר העלה את האלופה ליתרון בדקה ה-50 עם בעיטה מדויקת מתוך הרחבה, אך ספאס דלב השווה בפנדל מוצלח (75). דודו גורש, שפתח בין הקורות על חשבונו של גיא חיימוב, הצליח למנוע מספר מצבים מסוכנים של הפולנים ודאג שבאר שבע לא תפסיד. 



כזכור, האלופה הפסידה במשחק ההכנה הקודם 2:1 ללך פוזנן ועוד קודם לכן גברה 0:1 על קורונה קיילצה ובשבוע הבא כאמור היא תפגוש את פלורה טאלין למשחק הרשמי הראשון של העונה במוקדמות הצ'מפיונס ליג. 



ברק בכר סיכם: "אנחנו מסכמים מחנה אימונים טוב, בו גם עבדנו על הכנת השחקנים מבחינה פיזיולוגית וגם על הכנות מבחינה טקטית. כמו בכל מחנה אימונים היו דברים טובים יותר והיו דברים טובים פחות עליהם נמשיך ונעבוד. נחזור לארץ לקראת צמד המשחקים מול טאלין ונמשיך לעבוד כדי להגיע מוכנים".



בתוך כך, המאמן ברק בכר החליט להעניק לג'ון אוגו שבוע מנוחה נוסף לאחר המונדיאל, וזאת לאחר העונה העמוסה שעבר השחקן. הקשר הניגרי יצטרף לקבוצה לאחר המשחק הראשון בחוץ מול טאלין במסגרת מוקדמות ליגת האלופות ויעמוד לרשות הקבוצה במשחק הגומלין שייערך בארץ.



לא יכולים להיות מרוצים. בכר וברדה (דני מרון)


הפועל באר שבע: דודו גורש, בן ביטון, לואי טהא, שיר צדק, אורן ביטון, דן איינבינדר, מרואן קבהא, מאור מליקסון, חן עזרא, בן שהר, תומאש פקהארט.


כן שותפו: שמואל שיימן, וובה בראון, ניב זריהן, דור אלו, עמית ביטון, עמראן אלקרנאווי וחמן ממן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי