קלינגר: נדבר עם שטקוס על חוזה חדש, מאמין שיהיה בסדר

ארנסטס שטקוס
ארנסטס שטקוס | אריאל שלום

מאמן הפועל חיפה התייחס למצב השוער הליטאי שמאוכזב מהעובדה שלא עבר לאלופה, ובסביבתו אמרו שיישאר אך יבקש שדרוג בתנאיו. באלופה טוענים שכץ עשה הכל כדי להפיל את העסקה. הסיכום מול קליימן בוטל

(גודל טקסט)
נראה כי סאגת השוערים בהפועל חיפה תסתיים בקרוב. אם אתמול היה נראה שהמחזיקת הגביע תצרף שוער חדש במקומו של ארנסטס שטקוס שיעבור להפועל באר שבע, בקבוצה ובעיקר הבעלים יואב כץ הופתעו לשמוע שהאלופה החליטה ללכת על שוער אחר ולוותר על צירופו את השוער הליטאי.


בבאר שבע טענו כי אחת הסיבות לביטול העסקה עם חיפה הייתה העובדה שיום קודם לכן היה נראה כי הצדדים הגיעו לסיכום וכץ אמור היה לחתום, אך לפתע שלח חוזה חדש ובו מספר שינויים בחלק מהסעיפים שנעשו בכתב ידו של הבעלים. הדבר גרם לזעם אצל ראשי האלופה, שטענו בין השאר שכץ כתב כי ביקש להשאיל שחקנים בחינם בניגוד לדעתם. "הבנו שכנראה כץ עושה הכול כדי להפיל את העסקה", אמרו בבאר שבע. גם בהפועל חיפה הסבירו כי כץ הבין כי העסקה שרקם מול באר שבע לא הייתה טובה עבורו, ובמיוחד לאחר ששמע זעם בקרב הצוות המקצועי ולכן ניסה לעשות הכל בכדי לחזור בו. "אם העסקה הייתה יוצאת לפועל, הפועל חיפה יכלה לספוג מכה קשה ויואב הבין את זה מאוחר", אמר גורם בחיפה.


במועדון ינסו לחזור במהרה להמשך ההכנות לליגה האירופית וכבר הבוקר ייערכו משחק אימון ראשון מול הפועל חדרה. בחיפה ייערכו שיחה עם שטקוס וינסו להחזיר אותו לתלם, כאשר נראה כי הוא הנפגע העיקרי בסיפור. השוער פעל על פי ההנחיות של כץ וכבר ציפה לשדרוג משמעותי בשכרו במדי באר שבע כולל מענקים, דבר שכידוע זה לא קרה. בסביבתו של השוער הבהירו כי הוא יישאר אך יבקש שדרוג בתנאיו. "נקווה שכץ יבין שעשה טעות ויציע חוזה חדש לטווח ארוך ובעיקר ינסה להשוות את הצעה של באר שבע" אמרו בסביבתו של השוער הליטאי.


בתוך כך, הקבוצה ניצחה 0:1 במשחק אימון את הפועל חדרה משער של גל אראל בדקה ה-74. המאמן ניר קלינגר אמר: "סך הכל במגבלות החום היה משחק ראשון בסדר. שיחקנו עם ארבעה נבחנים וצריך לתת זמן. כולם הרשימו אותי ובסך הכל שמרנו על הסגל ועל קבוצה מגובשת. יש לנו דילמה בנושא הזרים, נמצא את הפתרונות. נצרף שלושה שחקנים. בשורה התחתונה יש לנו את השוער הטוב בארץ. הייתה עסקה טובה ולצערי הדברים לא הסתדרו והכל חזר לקדמותו. יואב ניסה לעשות עסקה כלכלית וטובה. אני מסתכל קדימה ואנחנו ביחסים טובים. שטקוס היה מאוכזב לא בגלל שהוא לא רצה להישאר, עכשיו נדבר איתו על חוזה חדש. הוא רצה ללכת לשחק בליגת האלופות ואני מאמין שהדברים יירגעו והוא יהיה בסדר".



קלינגר. מאמין ששטקוס יהיה בסדר (אריאל שלום)


בינתיים, מי שלא יגיע לקבוצה בעקבות השתלשלות האירועים הוא בוריס קליימן. בחיפה אמרו כי הסיכום של כץ עם אקס בית"ר ירושלים היה בכפוף למעבר של שטקוס להפועל באר שבע, וכאשר זה לא יצא לפועל, גם החוזה של קליימן לא תקף. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי