הקשר ג'ורג' מנדג'ק מועמד מוביל להצטרף למכבי חיפה

ג'ורג' מנדג'ק
ג'ורג' מנדג'ק | AFP

הירוקים הציעו שכר של כחצי מיליון יורו לקמרוני בן ה-29 של ספרטה פראג, והבהירו שבמידה שיסרב קיימים מועמדים נוספים. המועדון הגיש לזנטי הצעה אחרונה. קלאוס לא ייצא למחנה האימונים, בן הרוש יקבל הזדמנות?

(גודל טקסט)

הקשר הקמרוני בן ה-29 של ספרטה פראג, ג'ורג' מנדג'ק, מועמד מוביל להצטרף למכבי חיפה. מנדג'ק היה מבוקש לאחרונה על ידי הפועל באר שבע, אך היא החליטה לרדת ממנו ובינתיים הירוקים פנו לנציגיו של השחקן. מכבי חיפה הציעה לשחקן שכר של כחצי מיליון יורו וממתינה לתשובה ממנו. בחיפה הבהירו כי יש עוד מספר מועמדים במידה שהקמרוני יסרב להצעה.

מנדג'ק בן ה-29 החל את הקריירה בקדז'י ספורטס אקדמי בקמרון.  ב-2007 החל את הקריירה האירופית שלו בשטוטגרט ומאז הספיק לשחק גם בקייזדסלאוטרן, ראן, אוקזר, קיסרי ארסייספור ומץ. בקיץ שעבר הצטרף לספרטה פראג ושיתף פעולה חצי עונה עם טל בן חיים, אך בינואר הושאל שוב למץ. בנבחרת קמרון רשם מנדג'ק 43 הופעות, כשגולת הכותרת הייתה הזכייה באליפות אפריקה בשנה שעברה, שהייתה התואר היחיד שלו בקריירה עד כה.

בינתיים, בחיפה ממשיכים בהכנות למחנה אימונים בהולנד ביום שני. לאחר שהחתימו רשמית את סינטיהו סלליך על חוזה חדש, כעת מחכים להתפתחויות בגזרתו של עמית זנטי. המועדון הבהירו לשחקן כי ההצעה האחרונה שהוצעה היא הסופית, ובמידה שהשחקן לא יחתום עד המחנה, חיפה תרד ממנו סופית ותחכה לוועדה למעמד השחקן בעניינו.

בתוך כך, טרם פורסם סגל השחקנים הסופי שייצא למחנה האימונים ונראה כי החלוץ היווני סטפנוס אתנסיאדיס לא יהיה חלק ממנו מכיוןן שהוא לא בתוכניות. בניגוד אליו, טרם התקבלה ההחלטה לגבי המגן עומרי בן הרוש, שלא מן הנמנע שיקבל הזדמנות להוכיח את עצמו במחנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי