מכבי תל אביב הציעה 400 אלף יורו לניגרי צ'יקו אופאודו

ולאדן איביץ'
ולאדן איביץ' | מכבי תל אביב

איביץ' ממשיך לחפש שחקני התקפה, החלוץ שסיים חוזה באסקישהירספור הטורקית עשוי להגיע בשבוע הבא לישראל כדי לחתום. בקבוצה שוקלים להקפיא את בטוקיו המחלים מניתוח ברצועות הברך

(גודל טקסט)

החלוץ הניגרי צ'יקו אופאודו אשר סיים חוזה בקבוצת באסקישהירספור הטורקית הוזמן ע"י מכבי תל אביב להגיע בשבוע הבא לישראל להתרשמות מהמועדון ומהעיר תל אביב ולחתום על חוזה בקבוצה. במדיה שזה יקרה, אופאודו יהיה הזר השלישי שיחתום אצל הצהובים אחרי ג'איר אמדור ואנריק סבוריט. לחלוץ הניגרי הוצע חוזה של כ–400 אלף יורו לעונה ותוספת של מענקים. 


אופאודו שהיה מבוקש על ידי הפועל באר שבע לא יגיע לאלופה לאחר שהמאמן ברק בכר השלים את רשימת הזרים שלו.


ההחתמה הצפויה של החלוץ הניגרי המשחק בעיקר באגף ימין בהתקפה מעורר תמיהה בקרב שחקנים בקבוצה בשל העובדה שלאחר החתמת איתי שכטר הקו הקדמי עמוס בחלוצים כשעומר אצילי ודור מיכה משחקים באגף ימין ואליהם יש להוסיף את וידאר קיארטנסון שלא נמכר עד עכשיו, את ארון שוינפלד ואלירן עטר ומתן חוזז שאמור לחזור לסגל מהשאלה.




איביץ'. מהלך תמוה (מכיב ת"א, רשמי)

גורם בסביבת המועדון הבהיר כי הצוות המקצועי בראשות ולדן איביץ' מפיק לקחים מהעונה שעברה ומחוסר המחץ בהבקעת שערים. "מי שיהיה טוב ויבקיע שערים יהיה בהרכב ובסגל ומי שלא יספק את התפוקה יהיה על הספסל או ביציע" אמר גורם במועדון. בקפריסין טוענים כי בקרוב מאוד יושאל לעונה אחת עם אופציה הבלם פרסיטקליס וורוס השיך לאפואל ניקוסיה שיכול לתפקד כבלם ומגן.


למכבי תל אביב נכון לעכשיו חמישה זרים ( ראיקוביץ',אמאדור, סבוריט, קיארטנסון וכריסטיאן בטוקיו) הכוונה היא להקפיא את כרטיס השחקן של בטוקיו השוהה בארגנטינה ומחלים מניתוח ברצועות הברך. בטוקיו יוכל לשוב לשחק בחודש ינואר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי