קלינגר מתלבט לגבי קורהוט, יואב כץ ישוחח עם שטקוס

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ערן לוף

מאמן הפועל חיפה טרם החליט לגבי הזר השישי, ינסה לשכנע את מגן באר שבע לרדת בדרישותיו. הבעלים יציע לשוער חוזה ארוך טווח. סליסקוביץ' יקבל עוד הזדמנות, נס זמיר וסוהיל אמרלי צפויים לחתום בימים הקרובים

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת פתיחת העונה, וביום שלישי צפויה לצאת למחנה אימונים בהולנד כאשר המטרה לנסות ולצאת עם מספר מקסימלי של שחקני הסגל. מהסיבה הזו נראה כי ביומיים הקרובים יגבירו בצוות המקצועי את השיחות מול הבעלים יואב כץ, בכדי לנסות ולהחתים שחקנים שיגיעו למחנה.

בין השאר, המאמן ניר קלינגר יצטרך לקבל החלטה לגבי הזר השישי כאשר ההתלבטות היא בין זר בעמדת המגן השמאלי או בעמדת החלוץ. אם הזר השישי יהיה בעמדת המגן השמאלי, המועמד העיקרי הוא מגן הפועל באר שבע מיהאי קורהוט. החלוץ הקרואטי, פטר סליסקוביץ, אינו הרשים במשחק האימון מול הפועל חדרה אבל יקבל הזדמנות נוספת במשחק האימון מול הפועל קריית שמונה. בין השאר בודקים בחיפה אופציות ישראליות ובראשן מוחמד גאדיר, אבל מבינים כי יתקשו לעמוד בשכרו. גם קורהוט עצמו אינו מוכן לרדת בדרישותיו ולכן עדיין לא בטוח אם קלינגר ינסה לצרפו.

מי שכן הרשים את המאמן החיפאי הוא החלוץ נס זמיר, שקיבל שתי הזדמנויות במשחק מול הפועל חדרה וצפוי לחתום בתחילת השבוע. זמיר יקבל חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. שחקן נוסף שצפוי להפוך לשחקן הפועל חיפה בתחילת השבוע הוא קשר ביתר תל אביב/רמלה סוהיל ארמלי. השחקן יושאל ממכבי תל אביב עם אופציה לרכישה בסיום העונה.

סוהיל אמרלי. יושאל ממכבי תל אביב (עדי אבישי)
סוהיל אמרלי. יושאל ממכבי תל אביב (עדי אבישי)

בנוסף, הבעלים יואב כץ צפוי לשוחח בתחילת השבוע עם השוער הליטאי ארנסטס שטקוס ולהציע לו חוזה ארוך טווח. כפי שפרסמנו ביום שישי, בחיפה מבינים כי שטקוס מאוכזב מאי העסקה מול באר שבע וכץ יציע לשחקן חוזה לשלוש שנים עם שדרוג בשכרו. קלינגר הודה כבר בשישי אחרי המשחק מול חדרה כי הוא משוחח עם שטקוס ומנסה להחזיר אותו מבחינה מנטאלית להכנות לקראת הליגה האירופית בהפועל חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי