מכבי תל אביב הציגה את המדים החדשים לעונת 2018/19

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | מכבי תל אביב

שחקני הקבוצה הציגו את תלבושת הפסים בצהוב-כחול. ירידה חדה במעמד המושאלים, רובם יעזבו והשאר לא מתוכננים להרכב. אופואדו יחתום אחרי שיקבל אשרת כניסה, סבוריט ואמאדור ישחקו נגד פרנצווארוש

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב תמריא מחר (שלישי) בלילה להונגריה לקראת המשחק הראשון ביום חמישי במוקדמות הליגה האירופית בבודפשט נגד פרנצווארוש. במועדון ממתינים ששחקן הכנף הניגרי צ'יקו אופואדו יקבל את אשרת הכניסה לישראל וישלים את הבדיקות הרפואיות לפני החתימה על החוזה. בכל מקרה הניגרי לא ישחק במשחק הראשון נגד פרנצווארוש גם אם יחתום עד המועד האחרון לרישום שחקנים לסיבוב הראשון – ביום רביעי בלילה.


שני השחקנים החדשים שיהיו בהרכב הם הבלם הפורטוגלי ז'איר אמאדור והמגן השמאלי הספרדי אנריק סבוריט. הרכש הנוסף, איתי שכטר, מתאושש מפציעה בקרסול ואם יהיה כשיר המאמן ולאדן איביץ' בונה עליו לעמדת החלוץ המוביל לעונה שבפתח. במכבי ת"א מבקשים לצרף שני שחקני רכש זרים נוספים, בלם וקשר, וההמתנה היא להתפתחויות בנושא מכירתם של פרדראג ראיקוביץ' ו-וידאר קיארטנסון שעליהם יש הצעות השאלה מסוימות אך נכון לעכשיו לא רכישה בסכומים שמעל ארבעה מיליון שקלים. 


במועדון רוצים לצרף עוד שלושה ישראלים (שוער ואת גדי קינדה ומאור קנדיל). עד לפני מספר שבועות בנו ראשי הקבוצה על 13 השחקנים שחזרו מהשאלה, אחרי שרובם עברו עונה מוצלחת. הצהובים דיברו על השתלבות רבים מהם בהרכב הפותח ובסגל. אלא שעל פי מחנה האימונים בפולין, המשחקים שהתקיימו והמשך האימונים, מסתמן שינוי בחשיבה. כרגע נראה שרוב השחקנים שחזרו מהשאלה יושאלו שוב.


שחקני מכבי תל אביב מדגמנים את החולצות החדשות (צילום: מכבי תל אביב)
שחקני מכבי תל אביב מדגמנים את החולצות החדשות (צילום: מכבי תל אביב)



הכוונה היא לשגיב יחזקאל ודור ג'אן, שלא המריאו למחנה וגם למאוויס צ'יבוטה, שימשיך לנדוד במועדונים אחרים. בהנהלת מכבי תל אביב מבקשים להותיר מספר שחקנים בסגל ומסתמן כי לאחר המשחקים נגד פרנצווארוש והחתמתם של שחקנים נוספים יקבע עתידם של דן גלזר, רוסלן ברסקי, שון גולדברג, אור דסה ומתן חוזז. גם אם יישארו בשלב זה בקריית שלום, לא מסתמן שאיביץ' בונה עליהם כשחקני הרכב אלא כשחקנים משלימים.


בינתיים, מכבי תל אביב חשפה את המדים אותם ילבשו שחקני הקבוצה בעונה הבאה. תחת הסלוגן "העונה זה 100% מכבי" פורסמו תמונות השחקנים מדגמנים את החולצות הצהובות-כחולות, עליהן מופיע הלוגו של נותנת החסות הרשמית "PenguinPickUp".




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי