אבי לוזון נפגש עם גידי קאניוק, אין הסכמות בין הצדדים

גידי קאניוק
גידי קאניוק | דני מרון

במכבי פתח תקווה מתעקשים על חוזה לשנתיים, פחטאקור מאשרת לקשר לחזור לעונה בלבד ועתידו יוכרע ביומיים הקרובים. מקורביו של סולומון: "אף אחד מרומא לא דיבר עם המשפחה". הערב: משחק אימון מול בני לוד

(גודל טקסט)

יושב ראש מכבי פתח תקווה, אבי לוזון, נפגש בשעות הלילה (שני) עם הקשר גידי קאניוק ונציגיו במטרה להחזיר את הקשר לשורות המלאבסים, אלא שבין הצדדים עלו מחלוקות וכרגע נראה שלא תהיה עסקה בין הצדדים. עם זאת, הצדדים עשויים להיפגש בשנית בקרוב בניסיון לאפשר את חזרתו של הקשר למלאבס.

בעוד נציגיו של קאניוק הבהירו כי קבוצתי האוזבקית פחטאקור מוכנה להשאיל את השחקן לעונה אחת בלבד, בפתח תקווה שבים ומתעקשים על חוזה לשתי עונות, דבר אשר מונע את מעברו. "כרגע נראה שלא תהיה עסקה", אמרו מעורבים במו"מ, כשבכל אופן הכרעה לכאן או לכאן צפויה ביומיים הקרובים – אחרת יחזור קאניוק לאוזבקיסטן. יש לציין שהתקרבות הצדדים לאחרונה בשיחות האחרונות התאפשרה לאור הסכמתה של פ"ת להסיר את התביעה נגד הקשר בתמורה לחזרתו.

בנוסף, בעקבות הדיווחים בתקשורת האיטלקית על התעניינותה של רומא בקשר מנור סולומון ועל שיחות שנעשו עם בני משפחתו, בסביבתו של הקשר ציינו כי איש מהמועדון האיטלקי לא שוחח עמם ושבניגוד להתעניינות הידועה מבנפיקה, במקרה זה לא שמעו על גישושים מצד האיטלקים.


מנור סולומון. בסביבתו לא זכו לשיחת טלפון ממונצ'י (אודי ציטיאט)

הערב תקיים מכבי פתח תקווה משחק אימון מול בני לוד מהליגה הלאומית וביום ראשון לפנות בוקר תמריא למחנה האימונים באוסטריה. המשחקים מול היריבות מרוסיה וגיאורגיה בוטלו, ובמקומם תפגוש מכבי פ"ת את רובין קאזאן הרוסית ואת סראייבו הבוסנית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי