"אולי הגיע הזמן שגם ההתאחדות תפקח עיניים לגבי מעורבות טביב"

אלי טביב
אלי טביב | דני מרון

בבית"ר ירושלים לא נשארו אדישים למכתב של עמותת האוהדים להתאחדות: "הקהל מתחיל להתאחד סביב הרצון של כולם, לראות את טביב מחוץ למועדון". לוזון מתלבט בין קלטינס לקריאף מול צ'יחורה (חמישי, 18:00, ספורט2)

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תקיים היום (שלישי) אימון בבית וגן ותמריא בערב לגאורגיה לקראת המשחק נגד צ'יחורה סצ'חרה המקומית, שייערך ביום חמישי (18:00, שידור בספורט2) במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית. ההכנות למשחק נערכות תוך כדי אי הוודאות והחשש מפני קריסה כלכלית של המועדון, אולם המאמן גיא לוזון ניסה למקד את השחקנים ולהשאירם מרוכזים רק במשחק עצמו למרות רעשי הרגע.

אחרי עזיבתם של שחקנים רבים, ביניהם איתי שכטר, חן עזרא, קלאודמיר, בוריס קליימן ומרסל הייסטר, בנוסף להיעדרם של אנטואן קונטה וז'אורז'יניו הפצועים, לוזון ייאלץ להסתפק בשלב זה בסגל די בינוני ונטול כוכבים רבים, כאשר נקודת התורפה המסתמנת היא בעמדות המגנים וכן בהיעדר מחליפים ראויים שייתנו כוח מהספסל ויהוו תחרות לשחקני ההרכב המיועדים. על פי מרבית האימונים האחרונים, לוזון כבר סגור על רוב ההרכב ונותרה לו התלבטות אחת בין דוד קלטינס לאופיר קריאף בקישור האחורי. קרלוס קוויאר הספרדי יפתח יחד עם טל כחילה במרכז ההגנה ומתן פלג ואור זהבי יעלו כמגנים. החלק הקדמי יורכב מעידן ורד, אריק סאבו, יעקב בריהון, יאקוב סילבסטר וכנראה גם אור אינברום.

בתוך כך, במועדון לא נשארו אדישים, למכתב שנשלח אתמול מוועד עמותת אוהדי בית"ר ירושלים להתאחדות לכדורגל ובו דרישה חד משמעית לחקור את התנהלותו של הבעלים אלי טביב, שהיה מעורב לכאורה, כך על פי המכתב, בניהול השוטף של המועדון וזאת למרות עונש ההשעייה אותו הוא מרצה גם בעונה הקרובה. גורם במועדון אמר לספורט1: "אולי באמת הגיע הזמן שגם בהתאחדות יפתחו עיניים ויגיבו למה שראינו במצלמות הטלוויזיה, בנוסף לכל מה ששחקנים רבים מספרים ללא חשש בראיונות האחרונים לגבי המעורבות של טביב בניהול השוטף של הקבוצה. דבר אחד ברור מהמכתב הזה וזה שהקהל מתחיל להתאחד סביב הרצון של כולם, לראות את טביב מחוץ למועדון".


טביב. כולם רוצים לראות אותו מחוץ לבית"ר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי