רמי גרשון: אסור לנו לצאת בהצהרות, חייבים להוכיח את עצמנו

שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | ספורט1

הירוקים נחתו בהולנד וערכו אימון ראשון לקראת המשחק מחר מול בארלו (19:55, ישיר בספורט2). ראשי הקבוצה שוחחו עם אוחנה ומקווים להתפתחויות בנושא ורד. הקפטן לאתר הרשמי: "אכזבנו, הגיע הזמן לשמח את הקהל"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה נחתה אתמול (שני) בהולנד וכבר בשעות הבוקר ערכה את האימון הראשון שלה בעיר בארלו, שם גם ייערך מחר (19:55, שידור ישיר בספורט2) משחק האימון הראשון במסגרת מחנה האימונים מול הקבוצה המקומית. המאמן פרד רוטן, שעזב את ישראל בסוף השבוע שעבר בגלל סיבות אישיות, הצטרף לשחקניו במחנה וערך את אימון הבוקר.

במהלך המחנה צפויים השחקנים לערוך שני אימונים ביום פרט למשחקי האימון, כאשר לקראת סוף המחנה, כלומר בעוד שבוע, ייערכו שני משחקי אימון באותו יום. שחקני הקבוצה אומנם הופתעו מכך, אבל בצוות ההולנדי הסבירו כי מדובר בשיטה שמקובלת על הרבה קבוצות באירופה, של שילוב כל שחקני הסגל בשני משחקי האימון. אחד השחקנים אמר הבוקר על פתיחת המחנה: "יש רוח חדשה אבל חייבים, להראות את זה על המגרש. אי אפשר להשלות את הקהל שלנו ורק תוצאות יגרמו לו לחזור ולתמוך בנו במלוא הכוח".

במקביל, במועדון ממשיכים לחפש חיזוק והמטרה של הצוות המקצועי והמנהל הטכני מו אלאך היא צירוף קשר אחורי שיצטרף לקבוצה כבר במהלך המחנה בהולנד. בחיפה ממשיכים לטעון כי יש מספר מועט של מועמדים איתם מתנהלות שיחות והמועמד שנמצא בעדיפות עליונה מבחינה מקצועית וכלכלית יוחתם בקבוצה. בנוסף, בקבוצה ממשיכים להמתין לצמד המשחקים של בית"ר ירושלים באירופה כדי לצרף לאחר מכן את הקשר עידן ורד.

כפי שפרסמנו בתחילת השבוע, בחיפה שוחחו עם מחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה ונראה כי הצדדים יגיעו לכדי סיכום, כאשר הירוקים הבהירו כי המטרה לשלם סכום של כחצי מיליון יורו. מי שנשאר בארץ ולא טס למחנה הוא החלוץ היווני סטפנוס אתנסיאדיס שעורך אימוני כושר עם מאמני מחלקת הנוער, ובחיפה מחכים לקבוצה שתרצה בו. מעבר לכך החלוץ נתפס לפני מספר חודשים נוהג בשכרות ונערך דיון ראשון בענייניו שבסופו הוחלט לדחות את ההחלטה לדיון נוסף שייערך בחודש אוקטובר.

קפטן הקבוצה רמי גרשון התראיין לאתר הרשמי ואמר: "זו זכות גדולה עבורי להיות קפטן מכבי חיפה ואני מודע לגודל האחריות. ישי כאן יופי של מרקם חברתי והחבר'ה הצעירים והמושאלים שחזרו הם שחקנים טובים ונעזור להם להשתלב במהרה. אחרי השנים הקשות שעברו פה, אסור לנו לצאת בהצהרות אלא להוכיח את עצמנו, להציג כדורגל טוב ולשמח את האוהדים".

.ערן לוף) רמי גרשון).
 רמי גרשון. (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי