ברדה עובד בב"ש בהתנדבות, עתידו ייקבע בימים הקרובים

ברק בכר, אליניב ברדה
ברק בכר, אליניב ברדה | לירון מולדובן

מי שנחשב לגדול שחקני המועדון בשנים האחרונות ומאז פרישתו מתפקד כעוזרו של בכר, המריא לפולין ולאסטוניה מבלי שהוא זוכה לתשלום: "אמרו לנו שרוצים אותו, חיכינו לסיום המשחק כדי שהנושא יעלה", אמר עורך דינו

(גודל טקסט)

קשיים בלתי צפויים מעכבים את המשך ההתקשרות בין הפועל באר שבע ובין אליניב ברדה, הכוכב והסמל הכי גדול שלה בשנים האחרונות. בימים הקרובים צפויות להתקבל החלטות שישפיעו על יחסי העבודה בין הצדדים.

ברדה, שכזכור עבר אירוע לב טראומטי וחייו ניצלו בזכות פרמדיק של מגן דוד אדום וטיפול אינטנסיבי בבית החולים סורוקה, סיים לאחרונה את חוזהו כשחקן פעיל ושמע מאז שהוא חלק בלתי נפרד מחזון המועדון לשנים הבאות. דברים ברוח דומה אמרה הנשיאה אלונה ברקת באירוע הפרישה שנערך לכבודו במחזור הסיום, אלא שמילים לחוד ומציאות לחוד.

נכון לעכשיו ברדה ממשיך בתפקידו כעוזר מאמן – בהתנדבות. מתוך לויאליות לקבוצה הוא המריא איתה למחנה האימונים בפולין, חזר לישראל כעבור 10 ימים והמריא שוב – הפעם לאסטוניה כדי לסייע בהכנות למשחק הראשון מול פלורה טאלין שהסתיים אמש ב-1:4 קליל. ושוב, בהתנדבות מלאה. "קיווינו שהדברים יסגרו במחנה האימונים בפולין, ולמרות שזה לא קרה אנחנו רוצים לשמור על אופטימיות", אמרו בסביבתו של אליניב. "אמרו שרוצים אותו, נשב איתם ונשמע על מה מדובר".


ברדה ובכר. "רוצים לשמוע על אופטימיות" (מאיר אבן חיים)

עורך הדין יהב ארגמן, נציג משפחת ברדה בשיחות עם באר שבע, אמר אמש: "מטעמים מובנים חיכינו עד לאחר המשחק באסטוניה לפני שהעלינו את הנושא. ניפגש עם באר שבע ואז יחליטו – לכאן או לכאן". גורמים המקורבים לשני הצדדים העריכו שהקיפאון בעניין ברדה נובע מכך שראשי המועדון מצפים ממנו שיפנים את השינוי במעמדו, משחקן פעיל לבעל תפקיד בצוות המקצועי, או כפונקציה בשדרה הניהולית-מקצועית, על כל המשתמע מכך, כאשר ההיבט הכלכלי הוא חלק משמעותי בעניין. "נגמר פרק אחד, עליו להסתגל לפרק החדש", אמרו גורמים המקורבים לאגודה.

בכל הנוגע לניצחון אתמול בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות, בקבוצה הביעו שביעות רצון מתצוגת התכלית של לובשי מדי התכלת בטאלין. באופן נדיר התבסס המאמן ברק בכר על הרכב מתוצרת כחול-לבן, עד לכניסתו של תומאש פקהארט בשלהי ההתמודדות. ביום שלישי ייפגשו הצדדים לגומלין בטרנר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי