יואב כץ לספורט1: אני פגוע ושוקל כיצד לנהוג לגבי הפרשה

יואב כץ
יואב כץ | אריאל שלום

הבעלים של הפועל חיפה לא שוחח עם השחקנים במהלך מחנה האימונים בהולנד, הקבוצה נוצחה 2:0 מול אוסטנד. קלינגר בוחם אפשרות לצרף את צ'יבוטה וגולדברג אם מכבי תל אביב תחליט להשאילם גם העונה

(גודל טקסט)

הפועל חיפה פתחה הערב (רביעי) את מחנה האימונים בהולנד עם הפסד 2:0 לאוסטנד. החבורה של ניר קלינגר נקלעה לפיגור בדקה ה-22 וספגה את השני בדקה ה-65. מחזיקת הגביע התקשתה מול הפיזיות של הריביה הבלגית והגיעה רק להזדמנות אחת אותה החמיץ ראדו גינסארי בדקה ה-90.


בכל הנוגע לחיזוק הסגל, שתי עמדות עדיין עומדות בראש מעייניו של המאמן ניר קלינגר, מגן שמאלי וקשר התקפי. במועדון קיוו לצרף את המגן של הפועל באר שבע מיהאי קורהוט, אבל עדיין ישנם פערים כספיים והשחקן אינו מוכן להתגמש בשלב זה. מעבר לכך במועדון בודקים אופציות לחיזוק גם בגזרה הישראלית ועוקבים אחר התפתחויות בקרב השחקנים הצעירים של מכבי תל אביב.


בחיפה הביעו עניין במגן שון גולדברג שהושאל בעונה האחרונה לבית"ר ירושלים ובקשר מאוויס צ'יבוטה שהושאל לבני יהודה. במועדון ציינו כי גולדברג שהיה מבוקש בעבר יכול להיות תוספת כוח לעמדת המגן ואילו צ'יבוטה יחזק את החלק ההתקפי ובמקרה כזה יוסט עדן בן בסט לחוד.



צ'יבוטה וגולדברג. ייצאו לשנת השאלה בהפועל חיפה? (האתר הרשמי של מכבי תל אביב)


למחנה בהולנד הגיע גם יואב כץ הבעלים שהתכוון לשוחח עם השחקנים בעקבות פרשת הוואטסאפ בה צחקו השחקנים על ההתנהלות של המועדון והבקשה של מנהל הקבוצה להביא עמם למחנה כפכפים ונעלי ספורט. לאחר שהגיע ונכח באימון הבוקר בחר הבעלים לא לשוחח עם השחקנים ושוחח בעיקר עם הצוות המקצועי והמאמן ניר קלינגר. למרות זאת, הבעלים נוטה להישאר בהפועל חיפה, כך לטענת מקורביו.


כץ אמר לספורט1: "אני פגוע. עברו בי כל מיני מחשבות מאז תחילת השבוע. החלטתי לא לדבר עם השחקנים ולמרות ששלושה מהם ניסו ליצור עמי קשר, בחרתי לשמור על זכות השתיקה. אני שוקל כיצד לנהוג בנוגע בפרשה". שחקני הקבוצה הופתעו מהיחס של כץ ואחד מהם אמר שלא לייחוס: "אף אחד לא התכוון שזה יגיע למצב הזה. חבל שזה פוגע בהכנות המקצועיות שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי