צפו בתקציר: מכבי חיפה התפוצצה על בארלו 2:15 בהולנד

ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה | ערן לוף

הירוקים מחצו את היריבה החלשה מליגת החובבים במשחק הכנה. קאיו (שלושער), אזלואי, מזרחי, עוואד, רוקאביציה (צמד כ"א), וייסמן, קהת, קראמר (שער בכורה) כבשו לזכות הקבוצה מהכרמל שנהנתה גם מעצמי (89)

(גודל טקסט)

אחרי עונה נוראית שהסתיימה בפלייאוף התחתון, מכבי חיפה פתחה הערב (רביעי) את מחנה האימונים בהולנד עם ניצחון יוצא דופן 2:15 על בארלו מליגת החובבים המקומים. בהמשך הקבוצה תפגוש גם את ספרטה רוטרדם ו-RKC וואלווייק מהליגה השנייה בהולנד לשני משחקי הכנה קצת יותר רציניים.


המאמן פרד רוטן פתח עם חלוץ הרכש מיכיל קראמר (שער בכורה ובישול בחצי שעה), כשהקפטן רמי גרשון עלה בצד שמאל של ההגנה ועופרי ארד הצעיר הוצב במרכז לצידו של אליסון דוס סנטוס. קאיו, שנשאר בקבוצה למרות יכולתו המאכזבת, הבקיע שלושה שערים יפים מול ההגנה האומללה של ההולנדים.



הירוקים כאמור לא ריחמו על היריבה החלשה ומצאו את הרשת לא פחות מ-15 פעמים. רוקאביציה (3 ו-29), קראמר (5, שער בכורה), אזולואי (10 ו-23), מזרחי (24 ו-28), וייסמן (49), עוואד (51 ו-73), קאיו (57, 68 ו-79) וקהת (63) כבשו ונהנו גם משער עצמי של ההולנדים (89).


מכבי חיפה: אוהד לויטה, ארנסט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס, עופרי ארד, רמי גרשון, נטע לביא, שלומי אזולאי, אופיר מזרחי, קאיו, ניקיטה רוקאביצה, מיכיל קראמר.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי