קלינגר נזף בשחקנים, שהתנצלו בפני כץ: "זה היה מיותר"

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

"פרשת המסרונים" לא יורדת מסדר היום בהפועל חיפה, בן בסט, אראל וקפילוטו ביקשו את סליחתו של הבעלים: "אוהבים ומעריכים". שביעות רצון למרות ההפסד לאוסטנד, בקבוצה אישרו את ההתעניינות בשחקני מכבי ת"א

(גודל טקסט)
הפועל חיפה ערכה אתמול (רביעי) משחק אימון ראשון במחנה האימונים בהולנד ובו הפסידה לאוסטנד הבלגית בתוצאה 2:0, ובבוקר שאחרי סיפרו בחיפה כי ההפסד הגיע בעיקר בשל היתרון הניכר של הבלגים בכל הנוגע לפן הפיזי. במועדון מבינים כי עליהם להתכונן לסגנון כזה במשחקי הקבוצה בליגה האירופית ויתנו על כך את הדעת. עם זאת, בהפועל חיפה הביעו שביעות רצון ממספר מהלכים, בעיקר במחצית השנייה, ומקווים לשיפור גם בתוצאות בהמשך מחנה האימונים.


כמובן ששיחת היום במחנה גם אתמול הייתה פרשת המסרונים, כאשר שחקני הקבוצה גיחכו לפני היציאה למחנה על כך שמנהל הקבוצה ביקש מהם להביא עמם כפכפים ונעלי ספורט. חלק מהשחקנים גיחכו בהודעות הקבוצתיות והדבר הכעיס את הבעלים יואב כץ. האחרון החליט אתמול לשמור על נתק עם השחקנים וטען כי נפגע עמוקות וטרם החליט על עונש.


בתחילה חשב כץ לערוך שיחת נזיפה, אך לבסוף בחר להמתין להתנצלות מצד השחקנים. בסביבתו של הבעלים הביעו כעס גם כלפי אנשי הצוות במועדון שלא עצרו את ההתכתבות של השחקנים ולא העירו להם. "היה נראה שכולם זורמים על המצב וזה לא פחות מכעיס מהשחקנים", אמר גורם במועדון.


"פרשת המסרונים" לא יורדת מסדר היום גם במחנה בהולנד (מסך)


יתרה מכך, באסיפת קבוצה הבוקר נזף קלינגר בשחקנים, הבהיר להם כי כץ נפגע מדבריהם והדגיש כי מדובר בפעם ראשונה ואחרונה שאירוע כזה קורה. המאמן אף נזף בשחקניו על כך שדברים יצאו מחדר ההלבשה והבהיר שהוא רואה זאת בחומרה.


הקפטן עדן בן בסט אמר: "אני מתנצל באופן אישי בפני יואב על הדברים שנאמרו ומתחייב שדברים כאלו לא יקרו". גם גל אראל הצטרף לדברי הקפטן: "זה בהחלט היה מיותר ואני מתנצל על כך. אנחנו אוהבים ומעריכים את יואב". הבלם ניסו קפילוטו סיכם: "ברור שנושא ציוד והטיפול בו אינו מעניינו של הבעלים. אנחנו חייבים התנצלות ליואב כץ ולמועדון על ההתבדחות המיותרת. אני מתנצל בפני יואב".


בינתיים כץ שוחח עם המאמן ניר קלינגר לגבי אפשרות לחיזוק במספר שחקני מכבי תל אביב שאינם בתוכניות של הצהובים. בקבוצה אישרו את התעניינותם בשחקנים שישוחררו על ידי סלאבן איביץ', כשמדובר בין השאר במגן שון גולדברג ובקשר מאוויס צ'יבוטה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי