רוטן מעדיף את חבשי לצדו של ריינן. צפו בתקציר ה-2:15

אטיין ריינן
אטיין ריינן | ערן לוף

במכבי חיפה שמרו על פרופורציות אחרי ה-2:15 על בארלו החובבנית: "ידענו שלא נפגוש קבוצה גדולה, אבל זה היה קל מדי". דוס סנטוס איבד בשלב זה את המקום בהרכב, קאיו ושלומי אזולאי זכו למחמאות

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה אתמול (רביעי) ניסוי כלים ראשון במחנה האימונים בהולנד כשהביסה את קבוצת החובבים בארלו בתוצאה 2:15. במועדון מבינים כי אין חשיבות רבה מדי לתוצאה, אולם בכל זאת הודו כי הניצחון נתן ביטחון לשחקנים לקראת ההמשך. "ידענו שלא נפגוש קבוצה גדולה, אבל זה היה קל מדי" אמרו בחיפה.

על פי האימונים האחרונים מסתמנת מגמה של הצוות המקצועי לפיו צמד הבלמים שמיועד לפתוח הם הבלם אטיין ריינן ואעיד חבשי. השניים לא פתחו אתמול במשחק האימון, אבל שיתפו פעולה במחצית השנייה. חבשי למעשה תפס בשלב זה את מקומו של אליסון דוס סנטוס, אך במועדון הסבירו כי מדובר בשלבים הראשונים של ההכנות. "דוס סנטוס בלם מצוין ושחקן חשוב בסגל שלנו" אמרו בקבוצה. גם הברזילאי קאיו והקשר שלומי אזולאי זכו למחמאות ונראה כי ימשיכו לקבל קרדיט בשאר משחקי האימון של הקבוצה.

במקביל ממשיך המנהל הטכני מו אלאך בחיפושים אחר קשר אחורי, כשישנה גם המתנה לצמד המשחקים של בית"ר ירושלים באירופה כדי לקדם את עסקת עידן ורד. בחיפה סיפרו כי התנאים מול ורד סוכמו וכעת מחכים רק לשחרורו הרשמי של בעלי בית"ר אלי טביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי