בני יהודה המריאה למחנה אימונים ללא אף שחקן רכש

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

בקבוצה טוענים שלעובדה שעדיין לא הגיעו שחקני חיזוק לקראת העונה הקרובה אין קשר למעצר של הבעלים ברק אברמוב, ששמו הותר לפרסום. יוסי אבוקסיס: "אנחנו בוחנים ועוקבים אחרי שחקנים". מגן ליטאי הצטרף לאימונים

(גודל טקסט)

 בני יהודה המריאה לפנות בוקר למחנה אימון בן עשרה ימים בסופיה שבבולגריה. אמש הותר לפרסום שמו של ברק אברמוב, האיש החזק בבני יהודה, והוא הבעלים הבכיר מליגת העל שנעצר במהלך השבוע שעבר על ידי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בלהב 433 במשטרה. כידוע, לאחרונה נעצרו שמונה חשודים לאחר חקירה סמויה, ביניהם גם הבעלים של בני יהודה ואדם נוסף המקורב לראש ארגון הפשע עמיר מולנר, בחשד לכאורה למעורבות בעבירות מס, קשירת קשר לביצוע פשע, קבלת דבר במרמה, עבירות על פי חוק מע"מ והלבנת הון. החקירה מתנהלת על ידי משטרת ישראל בשיתוף רשות המיסים, בסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ובליווי הפרקליטות.

עם או בלי קשר למעצרו של הבעלים, הזהובים יצאו למחנה עם סגל מצומצם וללא אף שחקן רכש חדש. החלוץ הברזילאי אפונסו פיניירו וגם דייגו סליס שנבחנו שוחררו מהקבוצה. אנטוניו מרשיץ' שמחזיק בחוזה לעונה הקרובה, שוב לא נמצא בתוכניות המקצועיות של המאמן יוסי אבוקסיס והוא התבקש לחפש לעצמו קבוצה אחרת. שני הזרים היחידים שהמריאו הם השוער אמיליוס זובאס והקשר איסמעילה סורו שחוזהו הוארך בשלוש עונות נוספות. שני הנבחנים היחידים שצורפו לנסיעה הם הקשר שון מלכה ששיחק בעונה שעברה בהפועל אשקלון ושי מזור ששיחק בהפועל כפר שלם.

יוסי אבוקסיס אמר לפני ההמראה: "כמובן שהסגל שלנו עדיין לא שלם, אנחנו בוחנים מספר שחקנים ומנהלים שיחות עם שחקנים נוספים. כמובן שאת הכל אנחנו עושים בשקט ואנחנו מאוד שמחים שככה אנחנו מנהלים את הדברים. יש מספר שחקנים שיגיעו למחנה להיבחן ונקווה שבימים הקרובים יהיו התפתחויות. חשוב להבין שאנחנו יוצאים למחנה עם שחקנים טובים, שחקנים שעשו התקדמות גדולה בעונה שעברה ואנחנו באמת יוצאים למחנה בהרגשה טובה. המטרה היא לעשות מחנה טוב ולחזור לישראל קבוצה טובה יותר".

אברמוב. למעצרו אין קשר לכך שהקבוצה לא התחזקה (דני מרון)
אברמוב. למעצרו אין קשר לכך שהקבוצה לא התחזקה (דני מרון)

דוגמא נוספת למצוקת הסגל של המאמן יוסי אבוקסיס, הוא הבלם הצעיר פז בן ארי, שבעונה שעברה היה שחקן רוטציה מן המניין והעונה בחר לעזוב וחתם בהפועל רמת השרון מהליגה הלאומית. במהלך מחנה האימון יערכו הזהובים, שלושה משחקים נגד יריבות בולגריות. ספטמברי סופיה מהליגה הבולגרית הראשונה, פ.צ.סבוגה מהליגה השלישית וקבוצה נוספת מהליגה הבולגרית השנייה.

בנטה מרקאס, מגן ליטאי בן 25, הצטרף היום למחנה האימונים של הקבוצה, במטרה להרשים את הצוות המקצועי. מרקאס, שיחק בעונה החולפת בקאונו ז'לגיריס מהליגה הראשונה בליטא. הוא רשם הופעה אחת במדי הנבחרת הבוגרת של ליטא ו-15 הופעות במדי הנבחרת הצעירה.

בנטה מארקס. כבר הופיע בנבחרת הבוגרת של ליטא (באדיבות האתר הרשמי של בני יהודה)
בנטה מארקס. כבר הופיע בנבחרת הבוגרת של ליטא (באדיבות האתר הרשמי של בני יהודה)

בצוות המקצועי מחפשים בלם וחלוץ זר ותולים תקוות גם בטרייד שאמור להתבצע עם מכבי תל אביב, בעיסקת העברתו של המגן מאור קנדיל לקרית שלום. בבני יהודה יודעים שבשל מגבלות הפייר-פליי תוכל מכבי לממש את עיסקת קנדיל רק בעזרת העברת שחקנים שיעשו את הדרך ההפוכה והשמות המוזכרים הם מאוויס צ'יבוטה, שגיב יחזקאל ואור דסה שלא צפויים להישאר העונה במדים הצהובים, וגם יונתן כהן או מתן חוזז במידה וישוחררו ממכבי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי