מאז החתמת דמארי בהפועל ת"א: קפיצה במכירת המנויים

עומר דמארי
עומר דמארי | האתר הרשמי

החלוץ, שהכניס בחוזה מענקים על אליפות, גביע והגעה למפעל אירופאי, גורם לעניין רב אצל האוהדים. גם הצוות המקצועי מרוצה מהרכש ומההשתלבות שלו עם רז כהן

(גודל טקסט)

 החתימה הרשמית של עומר דמארי בהפועל תל אביב אתמול (שישי) הביאה להתעוררות גדולה בקרב אוהדי הקבוצה וכבר בתוך פחות מ-24 נמכרו כ – 400 מנויים נוספים שהביאו לחציית קו 3000 המנויים כשרבים מאוהדי הקבוצה הבטיחו כי תהיה בשבוע הבא הסתערות על המנויים למשחקי הקבוצה באצטדיון המושבה. המטרה של ראשי המועדון היא להגיע למכירה של מעל 8000 מנויים.

בהפועל תל אביב פועלים לכך שעומר דמארי יהיה כבר מחר על הטיסה למחנה האימונים שיימשך עשרה ימים בפולין. חוזהו של החלוץ הוא לשנתיים והמשך לעונה נוספת אוטומטית במידה ובעונה השנייה שלו הוא ישחק לפחות 70 אחוז מהמשחקים. לדמארי מענקים מכובדים על זכייה באליפות, גביע המדינה והשתתפות באחד מהמפעלים באירופה.

התקווה הגדולה של הצוות המקצועי בקישור הוא הרכש מהפועל כפר סבא רז כהן לו מיועד תפקיד מרכזי לצדם של ניר לקס ורוג'ר ברנרדו. כהן שהיה פצוע חודשים ארוכים בשל פגיעה בכתפו אמור כבר במחנה האימונים בפולין לשוב לאימונים מלאים ולהיות כשיר לשחק בהדרגה במשחקי האימון שיתקיימו בפולין.

רז כהן. חוזר מפציעה (עידן סלם)
רז כהן. חוזר מפציעה (עידן סלם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי