צ'יקו אופואדו יחתום במכבי תל אביב בימים הקרובים

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | מכבי תל אביב

החלוץ הניגרי צפוי להגיע לבדיקות רפואיות לצורך חתימה על חוזה לשנתיים וישלים את מסכת הזרים. הצהובים החלו בהכנות למשחק הגומלין, עטר שכטר ואצילי צפויים לפתוח בהרכב, ניסיונות להיפרד מבאטוקיו

(גודל טקסט)

 מכבי תל אביב חזרה אתמול (שישי) מהונגריה לאחר שסיימה בתיקו 1:1 עם פרנצווארוש במשחק הראשון במוקדמות הליגה האירופית והערב תפתח הקבוצה בהכנותיה למשחק הגומלין ביום חמישי הקרוב.

במועדון מצפים להגעתו של החלוץ הניגרי צ'יקו אופואדו שאמור לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על חוזה למשך שנתיים. אופואדו יצטרף לג'איר אמדור והנריק סבוריט כרכש הזר השלישי של הקבוצה העונה ויחד עם פרדראג ראיקוביץ', ווידאר קיארטנסון וכריסטיאן בטוקיו הפצוע, סגל השחקנים הזרים עומד עכשוי על שישה.

עם זאת, סגנית האלופה מעוניינת להתחזק בלפחות שני זרים חדשים לעמדות הבלם והקשר, מה שמצריך תחילה את שחרורו של הקשר הארגנטינאי איטלקי כריסטיאן בטוקיו, שעבר ניתוח ברצועה הצולבת בארגנטינה שם הוא עובר את הליך השיקום. מכבי תל אביב כבר פנתה אל הקשר שיגיע לישראל כדי לסכם על פרידה בהסכמה על חוזהו.

התכנון הוא שכרטיסו יוקפא כדי לאפשר החתמת שחקן זר אחר. בטוקיו מצידו, טוען כי הוא יהיה כשיר לחזור בחודש ינואר ומבקש לסיים את הליך השיקום.
מסתמן כי צפויים מספר שינוים בהרכב לקראת הגומלין ביום חמישי. שאלירן עטר איתי שכטר ועומר אצילי צפויים לפתוח ב-11 על חשבונם של דור מיכה, וידאר קיארטנסון וארון שוינפלד. במועדון עדיין ממתינים להצעות נכונות על פרדראג ראיקוביץ' ווידאר קיארטנסון.

?שכטר. הופעת בכורה בהרכב (Gettyimages)
?שכטר. הופעת בכורה בהרכב (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי