מסתמן: הפועל באר שבע לא תעמוד בדרכו של טוני וואקמה

טוני וואקמה, דוד קלטינס
טוני וואקמה, דוד קלטינס | דני מרון

במועדון מאוכזבים מהתנהלותו של הכוכב שהסיר את הפוסט. גורם: "מעולם לא מנענו מאף אחד להתקדם". אנסטיס וסטו צפויים לערוך בכורה בגומלין מול פלורה טאלין, מכבי פ"ת הוזכרה כמועמדת לצרף את חיימוב

(גודל טקסט)

סוגיית טוני וואקמה לא יורדת מסדר היום בהפועל באר שבע. ראשי המועדון הופתעו מהפוסט התקיף שהעלה הגנרל בסוף השבוע ומתלבטים בנוגע לאופן הטיפול בפרשה. ראוי לציין כי במקרים קודמים ששחקנים מתחו ביקורת על המועדון באמצעות הרשתות החברתיות, כמה מהם זומנו לבירור ואף הועמדו לדין משמעתי.

וואקמה הספיק בינתיים להסיר את הפוסט המדובר, אבל בקבוצה מאוכזבים מהתנהלותו. בימים האחרונים גברו ההערכות כי אם תתקבל הצעה רצינית בעניינו, באר שבע לא תעמוד בדרכו ותאפשר לו לעזוב. "מעולם לא מנענו מאף אחד להתקדם", מסר גורם בקבוצה.

בתוך כך משלימה הפועל באר שבע את הכנותיה לקראת משחקה ביום שלישי מול פלורה טאלין במוקדמות ליגת האלופות. לגומלין בטרנר תתייצב האלופה עם מקדמה משמעותית (1:4), והמשחק יהיה לפרוטוקול בלבד. השוער היווני יאניס אנסטיס צפוי לערוך את הופעת הבכורה ביום שלישי, בדומה לצרפתי ז'וליאן סטו. דור אלו שלא שותף במפגש הראשון מול האסטונים צפוי לקבל דקות משחק בגומלין.

מהסגל ימשיכו להיעדר הבלם חתאם אל חמיד (פגיעה בשרירי הבטן), ומתן אוחיון (מתיחה), ולא בונים כאמור על טוני וואקמה שמדווח על פציעה. השוער גיא חיימוב שאיבד את מקומו בין הקורות וצפוי לעזוב מבוקש בכמה קבוצות, כאשר בבירת הנגב סימנו את מכבי פ"ת כאחת האופציות עבורו. בצוות המקצועי חושבים כבר על דינאמו זאגרב, היריבה בסיבוב המוקדמות השני, שתארח את המשחק הראשון בעוד עשרה ימים, והגבירו את המעקב אחריה.


אם תתקבל הצעה רצינית בעניינו, באר שבע לא תעמוד בדרכו של וואקמה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי