רפואה: "דמארי יעשה עונה גדולה", מוליץ' מאוכזב ממעמדו

עומר דמארי
עומר דמארי | הפועל תל אביב - האתר הרשמי

הפועל תל אביב המריאה למחנה האימונים בפולין והמאמן נשמע אופטימי: "חיזקנו את הקבוצה, מאמין שנחזור יותר חזקים". החלוץ מאוכזב שלא קיבל חוזה ארוך ומחזיק בהצעה מקוריאה. דגני: "אקח מנהיגות גם בלי סרט הקפטן"

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב תפתח היום (ראשון) בפוזנן שבפולין את מחנה האימונים בן עשרה ימים, במהלכו תקיים שלושה משחקי אימון נגד פולוניה סטרודה, פאניוניוס ואומוניה ניקוסיה.


אחד השחקנים המאוכזבים אצל האדומים הוא החלוץ הבוסני פייסל מוליץ'. בסוף השבוע קיבל מוליץ' הצעה כספית מפתה בסך 300 אלף יורו לעונה מקבוצה מדרום קוריאה שרוצה לצרפו לאלתר לשורותיה. מתברר כי החלוץ, שהיה אחד הגורמים המרכזיים להעפלה לליגת העל, כואב ומאוכזב מהסיבה שקבוצתו רק מימשה את האופציה עליו לעונה אחת למרות שרכשה אותו ב-100 אלף שקלים ומחזיקה רק בחצי מכרטיס השחקן שלו. 


 

מוליץ' לא זכה לשדרוג כספי בחוזהו ולאחר שסירב להצעה מאלופת אלבניה קוקסי, ההצעה החדשה מאוד מפתה עבורו, כשעל פי מקורבים לחלוץ שכרו הנוכחי עומד על כחמשת אלפים יורו לחודש בלבד. הפועל תל אביב לא הציעו למוליץ' חוזה ארוך טווח בטענה שקיים פער מקצועי גבוה בין הליגה הלאומית לליגת העל והנושא ייבחן רק לקראת חודש דצמבר או ינואר.


 

מוליץ' מבחינתו הבהיר לסביבתו כי הוא מחויב לעונה הקרובה והחוזה שמומש מאפשר לו לחתום כבר בחודש ינואר במועדון אחר בישראל או מעבר לים. בתחילת מחנה האימונים נראה כי החלק הקדמי המועדף על הצוות המקצועי יורכב מאחמד עאבד, עומר דמארי ורועי זיקרי.



מוליץ' מצבו ייבחן לקראת  דצמבר או ינואר (דני מרון)

 

המאמן קובי רפואה אמר לקראת המחנה: "החזרה של עומר דמארי נותנת אנרגיות חדשות, כולנו שמחים שהוא איתנו. נחזיר אותו לאט לאט לעניינים ואני בטוח שדמארי יעשה עונה גדולה בהפועל". המאמן הוסיף: "אני חושב שבשבוע האחרון חיזקנו את הקבוצה במקומות שהיינו צריכים ואני מאמין שנחזור יותר חזקים. בשבועיים האחרונים עבדנו טוב ונמשיך באותה גישה. הפועל תל אביב זו משפחה ובקטע החברתי לא תהיה בעיה. הציפיות מהפועל תמיד גבוהות, הפועל לא יכולה לכוון נמוך ותמיד נכוון הכי גבוה שאפשר. העזיבה שלי? קרו דברים בדרך, לדעתי זה עשה טוב להפועל, הכל מאחורינו. אין משקעים וההדורים יושרו וזה מה שחשוב מבחינתי".


אוראל דגני: "יש בהחלט אנרגיות חדשות ואני מקווה שיהיה לנו מחנה טוב ומוצלח. אנחנו לא בלחץ, מאמינים שיהיה טוב יש הרבה שחקנים חדשים שצריכים להתחבר מקצועית וחברתית. מדברים הרבה על נושא הקפטן וקצת מגזימים לדעתי, בסוף המאמן יחליט ומבחינתי אקח מנהיגות גם בלי סרט הקפטן". למחנה האימונים בפולין לא יצאו הבוקר עבדי פרחאת המחלים משבר ברגלו וג'וזף גנדה המחלים מניתוח ברצועה הצולבת.


השחקנים החדשים בסגל הם: עומר דמארי, אחמד עאבד, רובי לבקוביץ', עמירן שקלים, ירין פרץ, אדבינאס גירדבאינס, רוג'ר ברנרדו, רז כהן, ורועי זיקרי. אליהם יצטרפו אריק ינקו, רועי ברנס, אדי גוטליב, אוראל דגני, אופק בלס, מרווין פירסמן, רז שלמה, עידן כהן, עלי אלעוברה, שי אליאס, ניר לקס, מוטי ברשצקי, אמיר עגייב, רמזי ספורי, עמית מלכה, רז כהן, פייסל מוליץ', ואושר דוידה.



רפואה. "העזיבה שלי? לדעתי זה עשה טוב להפועל" (הפועל תל אביב, רשמי)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי