אלי דסה טרם השיב להצעת מכבי ת"א, אור דסה חתם ברעננה

אלי דסה
אלי דסה | מכבי תל אביב

המגן עדיין לא הגיב להצעה המשופרת של הצהובים שמנסים במקביל לצרף את קנדיל מבני יהודה. מגעים גם עם מ.ס אשדוד בנוגע לקינדה, צ'יקו אופואדה צפוי להצטרף רשמית בקרוב. הכישרון הצעיר הושאל לקבוצה של קורצקי

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות לקראת הגומלין מול פרנצווארוש ביום חמישי בנתניה ובמקביל מנסה להשלים את רכישתם של מאור קנדיל מבני יהודה וגדי קינדה ממועדון ספורט אשדוד. הקבוצות של השניים, שעל מועמדותם להצטרף לסגנית האלופה פורסם לראשונה בספורט1, עדיין מנהלות משא ומתן עם הנהלת הצהובים.


בני יהודה רוצה להגיע עם מכבי תל אביב להסכם העברת שחקנים, לאחר שהכתומים הבטיחו לצהובים זכות ראשונים על קנדיל כשגם מכבי חיפה נמצאת ברקע וממתינה להתפתחויות. יוסי אבוקסיס דורש בתמורה למגן שלושה שחקנים מתוך השישה הבאים: שגיב יחזקאל, אור דסה, יונתן כהן, שון גולדברג, מאוויס צ'יבוטה ושחר פיבן.


לכתומים ברור כי בשלב הזה מכבי תל אביב אינה יכולה לשלם בשל מגבלות אופ"א על הצהובים ואם העסקה תצא לפועל, המתווה כאמור יהיה טרייד. מו"מ דומה מתנהל גם מול אשדוד, כשגם כאן מדובר על קינדה בתמורה לשחקנים ואופציה על שחקנים נוספים. 

המו"מ מול בני יהודה נמשך. קנדיל (דני מרון)


במכבי תל אביב האמינו שאלי דסה יענה בחיוב על ההצעה לחתום לחמש שנים ולהפוך יחד עם עומר אצילי, איתן טיבי ודור מיכה למשתכרים הישראלים הבכירים בקבוצה, אך נכון לרגע זה המגן לא השיב לפניות של המנכ"ל בן מנספורד ויד ימינו ברק יצחקי. במכבי תל אביב ממתינים להגעתו מניגריה של הרכש צ'יקו אופואדו כדי לצרפו לקבוצה באופן רשמי. 


 

בתוך כך, אור דסה עבר בהשאלה להפועל רעננה. כזכור, הכישרון הצעיר שיחק במדיה גם בעונה שעברה והוא העדיף להמשיך בקבוצתו של מנחם קורצקי על פני הצעות מבני יהודה וממועדון ספורט אשדוד. מנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד, אמר לאתר הרשמי: "אור עשה את הפריצה שלו לקבוצה הבוגרת בעונה שעברה ולאחר מכן המשיך את ההתקדמות במהלך תקופת ההשאלה ברעננה. אור הפגין יכולת מרשימה במהלך אימוני טרום העונה ולאחר שיחות שקיימנו איתו הוחלט כי ייצא לתקופת השאלה נוספת. רעננה שמחה לקבל אותו בחזרה ואני מצפה לראות את המשך ההתקדמות של אור במהלך העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי