דיווח: הגנאי מקסוול אקוסטי מועמד להפועל באר שבע

מאקסוול אקוסטי
מאקסוול אקוסטי | Gettyimages

בקרואטיה מדווחים ששחקן הכנף שנרכש רק לפני כשבועיים על ידי רייקה, בשורותיה שיחק בעונה שעברה כמושאל מקרוטונה האיטלקית, עשוי לחזק את האלופה

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע בוחנת אפשרות לבצע שינוי נוסף במצבת הזרים שלה, כשעל פי דיווח הבוקר (שני) בקרואטיה היא מעוניינת לצרף את הגנאי מקסוול אקוסטי.

אקוסטי בן ה-26, מתופקד בעיקר בכנף ימין ויכול לשחק גם בצד שמאל ובחוד, היה שייך עד לפני שבועיים לקרוטונה האיטלקית, אולם כעבור חצי שנה בקבוצה הושאל לרייקה הקרואטית וכעת נרכש על ידה. בעונה האחרונה בקרואטיה הוא רשם 22 הופעות ליגה, כבש שש פעמים ובישל שלושה שערים ובליגה האירופית רשם שש הופעות בשלב הבתים, כבש בסן סירו ב-3:2 למילאן ובישל במשחקים מול אוסטריה וינה ו-א.א.ק אתונה.

את עונת 2016/17 אקוסטי כאמור לא החל בקרוטונה מהליגה הבכירה, אלא שיחק בלאטינה קאלציו שאז הייתה בליגה השנייה ואליה הגיע באוגוסט 2015 מפיורנטינה. בעונה זו כבש פעמיים ובישל פעמיים ב-16 הופעות בליגת המשנה ובליגה הבכירה שיחק 11 פעמים (373 דקות בסך הכל) ולא הצליח לכבוש או לבשל. לזכותו עוד שבע הופעות בסרייה A בקייבו בעונת 2013/14 וחמש הופעות בפיורנטינה ב-2011/12. בתקופת הנוער הוא שיחק ברג'ינה ונרכש על ידי פיורנטינה במיליון יורו.

בשלב זה הפועל באר שבע טרם הצליחה להשתחרר מחוזהו של המגן מיהאי קורהוט, כשגם לא מן הנמנע שהחלוץ תומאש פקהארט ישוב לליגה היוונית, שם מנסים סוכניו למצוא לו קבוצה. אקוסטי יכול גם להיות מחליפו של טוני וואקמה, אם וכאשר הניגרי יעזוב.


מול באנגה ואינטר. רק נרכש וכבר יימכר? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי