ארכת הזמן שקיבלה בית"ר מפאוק נגמרה, אופ"א עשויה להתערב

אריק סאבו
אריק סאבו | דני מרון

המועד האחרון להעברת התשלום על אריק סאבו עבר, ובבית וגן עדיין אין את הסכום. נבדקת אפשרות לשלם את הכסף ממקור חיצוני. אם תעפיל הקבוצה לשלב הבא בליגה האירופית (חמישי 20:30, ספורט2), המענק עשוי לעזור

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים עדין לא העבירה לפאוק סלוניקי היוונית את התשלום עבור מימוש אופציית הרכישה של הקשר אריק סאבו. אמש בחצות (שני) פג מועד ארכת הזמן הנוספת שקיבלה בית"ר להעברת סכום של 265 אלף יורו, אך הכסף לא שולם.

בשלב זה קיימות מספר אפשרויות, כאשר החמורה ביניהן היא התערבות של אופ"א שתצטרך לכפות על ראשי בית"ר להעביר את התשלום ואם זה לא יקרה ינקטו סנקציות כנגד המועדון. אפשרות נוספת היא לבקש ארכת זמן נוספת מהיוונים, תוך הבטחה שהכסף יועבר בסופו של דבר וזה בהסתמך על העובדה שפאוק ויתרה על שירותיו של הקשר הסלובקי ואינה מעוניינת לכלול אותו בסגל שלה העונה.

אופציה נוספת שבאה בחשבון מבחינת הירושלמים היא למצוא מועדון אחר, בארץ או בחו"ל, שייקח על עצמו את עלות התשלום ליוונים וכמובן גם את שכרו של סאבו שנאמד בכ-250 אלף יורו לעונה. חשוב לציין שמבחינה מקצועית, סאבו מוערך מאוד והמאמן גיא לוזון היה רוצה לראות אותו נשאר בסגל הקבוצה וכרגע רק המכשול הכספי הוא זה שמהווה בעיה. מחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה, שנמצא בנתק מוחלט מהבעלים אלי טביב, מנסה למעשה למשוך זמן ולהשאיר את סאבו בבית"ר, בוודאי כל עוד הקבוצה נמצאת במסגרת האירופית.

סאבו. פאוק כלל לא מעוניינת בו (דני מרון)
סאבו. פאוק כלל לא מעוניינת בו (דני מרון)

בתוך כך, הקבוצה ממשיכה בהכנות לקראת משחק הגומלין ביום חמישי הקרוב נגד צ'יחורה סצ'חרה הגאורגית במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית (20:30, שידור ישיר בספורט2). המשחק הראשון הסתיים בתיקו 0:0 ובקבוצה מדברים כעת רק על נצחון בגומלין. במועדון מייחסים חשיבות רבה למשחק במטרה מוצהרת לעבור לשלב הבא, מה שיכניס לקופה המדוללת מענק העפלה מאופ"א בסכום של 250 אלף יורו.

ברונו איבה, ששיחק בעונה שעברה בהפועל עכו, יתחיל להתאמן בקבוצה וינסה להרשים את המאמן גיא לוזון. בשלב זה לבית"ר אין תקציב כדי להעביר את הסגל הקיים בבקרה, דבר שמעמיד בספק רב את צירופו של איבה לקבוצה. גורמים בהפועל עכו מסרו כי בכל מקרה עד סיום הבוררות בנוגע לשליטה במועדון, אף שחקן לא יוכל להשתחרר או לעבור לקבוצה אחרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי