עודד גביש פרש מכדורגל, שתי קבוצות רוצות את אליאל פרץ

עודד גביש
עודד גביש | ארכיון פרטי

העברות בישראל: הבלם שגדל בפתח תקווה ושיחק בין השאר בבאר שבע, ורצלוב ואשקלון הודיע במפתיע שהוא "מפסיק לשחק", רעננה ואשדוד רוצות את הקשר של מכבי תל אביב. וגם: גאדיר מבוקש בהפועל חיפה

(גודל טקסט)
רשמי
* בית"ר נורדיה ירושלים מליגה א' החתימה לעונה נוספת את הקשר הברזילאי דייוויד גומס, שאמר לאחר ההחתמה: "אחרי זמן רב שחיפשתי בית בכדורגל הישראלי אני שמח שמצאתי אותו בבית"ר נורדיה. לא היה לי ספק שאשאר כאן ואני רוצה להיות חלק מהשינוי של נורדיה בכדורגל הישראלי"


* אחרי גבריאל תמאש, שחתם אתמול בהפועל חיפה לשנתיים נוספות, גם רן קדוש, רסמוס סטיוטדט וראדו גינסארי חתמו על חוזים חדשים במחזיקת הגביע. (מיכאל וייסרמן) לידיעה המלאה


* עודד גביש הודיע הלילה שהוא פורש מכדורגל בגיל 29 בלבד. בפוסט שפרסם באינסטגרם הסביר הבלם ששיחק העונה בהפועל אשקלון שהגיע זמנו "להפנות את האנרגיה והתשוקה למקומות אחרים".


 

❤️

A post shared by I AM ODDO (@odedgavish) on



* בלם הפועל רמת גן אושר אבו (25) חתם בנס ציונה. אבו הגיע בשנה שעברה לרמת גן מבית"ר ת"א רמלה ורשם 21 הופעות במדי הקבוצה בעונה החולפת.


שמועות
* דור חוגי נמצא במשא ומתן עם הפועל רמת גן. חוגי (23) התחיל את העונה בהפועל רעננה ובינואר עבר להפועל תל אביב ועזר לה לעלות לליגת העל. כעת הוא צפוי לחזור ללאומית ואולי ינסה לעשות את אותו דבר גם עם הקבוצה של דני גולן. (תומר חבז)


דור חוגי. יחזיר עוד קבוצה לליגת העל? (מאור אלקלסי)
דור חוגי. יחזיר עוד קבוצה לליגת העל? (מאור אלקלסי)


* הפועל חיפה בוחנת אפשרות לצרף את מוחמד גאדיר במקום עדן בן בסט שעבר להפועל באר שבע. בקבוצה גם הביעו עניין בחזרתו של טוסיין ריקטס, ששיחק בחיפה לפני ארבע עונות. כרגע מדובר בשיחות ראשוניות עם חלוץ נבחרת קנדה. (מיכאל וייסרמן)


* הקשר הגינאי סאדיו דיאלו הוצע למכבי חיפה. דיאלו בן ה27 היה על הכוונת של הירוקים כבר בקיץ הקודם, אז שיחק בצרפת, אך לבסוף עבר לטורקיה. בנוסף, מכבי חיפה מקווה לסגור את עסקת עידן ורד מיד אחרי תשעה באב. (מיכאל וייסרמן) לידיעה המלאה


* אליאל פרץ מבוקש גם על ידי הפועל רעננה וגם על ידי מ.ס. אשדוד. הקבוצה הדרומית מעוניינת בעוד שחקנים ממכבי תל אביב, ביניהם שחר פיבן ותומר אלטמן. (אשר גולדברג)


אליאל פרץ. גם אשדוד וגם רעננה רוצות אותו (דני מרון)
אליאל פרץ. גם אשדוד וגם רעננה רוצות אותו (דני מרון)


* מכבי פתח תקווה עדיין לא ויתרה על אופציית גידי קאניוק, אך קבוצתו פחטאקור לא מוכנה שיצטרף למלאבסים ליותר מעונה אחת ופתח תקווה רוצה פרק זמן ארוך יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי