בני יהודה נוצחה מול ספטמברי סופיה: "בחנו שחקנים"

אורי גוטמן, יוסי אבוקסיס
אורי גוטמן, יוסי אבוקסיס | דני מרון

הכתומים נכנעו 2:1 במשחק הראשון במחנה בבולגריה, בוזגלו איזן זמנית ובדקה ה-88 הוכרעה ההתמודדות. אבוקסיס: "משחק שאפשר לנו ללמוד". ווגה שוחרר, במקומו ייבחן הבלם אוצ'יגאבה זוראב

(גודל טקסט)
בני יהודה, שנמצאת במחנה אימון בסופיה שבבולגריה, קיימה הערב (שלישי) את משחק האימון הראשון שלה במסגרת המחנה ונוצחה 2:1 על ידי ספטמברי סופיה, מהליגה הראשונה בבולגריה. אלמוג בוזגלו השווה זמנית בדקה ה-75, אחרי שהבולגרים עלו ליתרון מוקדם. בסופו של דבר כבשה סופיה בדקה ה-88 וקבעה כאמור את תוצאת המשחק על 1:2


הבלם הצרפתי ממאדו ווגה שפתח בהרכב, שיחק 45 דקות, לא הרשים ושוחרר מהמשך המחנה. לעומתו ימשיך המגן הליטאי בנטה מרקאס להיבחן, לאחר שהשלים הערב 90 דקות. במקביל הודיע הערב המועדון על הגעתו של אוצ'יגאבה זוראב, בלם אוקראיני בן 23 שינחת במחנה וינסה להרשים את הצוות המקצועי.






"זה היה משחק אימון שאפשר לנו לבחון מספר שחקנים זרים וישראלים להשלמת הסגל. כמובן שנחתים אך ורק שחקנים שיעזרו לנו. מדובר בסך הכל במשחק אימון שנתן לנו אפשרות נוספת ללמוד עוד יותר על הקבוצה", אמר בסיום המאמן יוסי אבוקסיס שפתח בהרכב הבא: אמיליוס זובאס, בנטה מארקס, דן מורי, וואגה מאמדו, בן תורג'מן, יובל אשכנזי, סתיו פיניש, ירדן שועה, אלמוג בוזגלו, דולב חזיזה, עידן גולן.


בתוך כך מנסים במועדון להשלים את עסקת העברתו של המגן מאור קנדיל למכבי תל אביב, בטרייד שבמסגרתו יעשו לפחות שלושה שחקנים את הדרך ההפוכה לשכונת התקווה. מאוויס צ'יבוטה אמור לשוחח עם ראשי בני יהודה ואם יגיע להבנות כספיות, כרטיסו צפוי לעבור לזהובים והוא יחתום שם על חוזה לשלוש עונות. שמות נוספים שמוזכרים כמועמדים להגיע הם שגיב יחזקאל ודור ז'אן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי