צפו: מכבי חיפה סיימה ב-1:1 מול ספרטה רוטרדאם, 0:0 מול ואלווייק

שלומי אזולאי, אופיר מזרחי
שלומי אזולאי, אופיר מזרחי | מכבי חיפה, רשמי

הירוקים סיימו את מחנה האימונים בהולנד עם שתי תוצאות תיקו. בראשון אזולאי כבש שער מרהיב, אך גרם לפנדל אותו תרגם דרנטה לשיוויון. במשחק השני שתי הקוצות לא הצליחו למצוא את הרשת וקרמר רשם החמצה גדולה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה קיימה הערב (שלישי) את שני משחקי האימון שלה במסגרת מחנה האימונים שלה בהולנד. במשחק הראשון נפרדו הירוקים ב-1:1 עם ספרטה רוטרדאם.

בדקה ה-45 שלומי אזולאי העלה את פרד רוטן ליתרון בכדור חופשי נפלא, אך בדקה ה-75 הכשיל שחקן ברחבה והוביל לפנדל לזכות הקבוצה ההולנדית. אקס ריאל מדריד, רויטסון דרנטה שחזר למגרשים אחרי הפסקה של שנתיים, דייק מהנקודה הלבינה והשווה ל-1:1 שנשמר עד הסיום.

המשחק השני של מכבי חיפה הסתיים בתיקו מאופס מול ואלווייק, וההרכב ששיחק בו הרשים הרבה פחות מהקבוצה ששיחקה נגד ספרטה רוטרדאם ומשחק ההתקפה של הירוקים נראה כבוי מהרגיל. הרכש החדש של חיפה, מיכיל קראמר, רשם החמצה גדולה לקראת סוף המשחק. שחקן הפועל עכו לשעבר, דילן סייס רשם את המצב המסוכן ביותר בצד ההולנדי. מי שצפה במשחק היה מאמן הירוקים לשעבר רנה מולנסטיין, שבנו מלה שיחק בשורות הקבוצה ההולנדית.

שלומי אזולאי לאחר השער הראשון (האתר הרשמי)
שלומי אזולאי לאחר השער הראשון (מכבי חיפה, הרשמי)

כזכור, מכבי חיפה פתחה את מחנה האימונים בהולנד עם 2:15 על בארלו החובבנית, לאחר מכן גברה 0:4 על סטראאלן, 0:6 על הקבוצה של אוטרכט עד גיל 23 וכעת היא מסיימת אותו עם שתי תוצאות תיקו.

הרכב מכבי חיפה במשחק הראשון: עמרי גלזר, ארנסט מאבוקה, עיאד חבשי, אליסון דוס סנטוס, רמי גרשון, נטע לביא, שלומי אזולאי, סנטיהו סלליך (עמית זנטי, 91), מוחמד עוואד, אופיר מזרחי (מוזי טימוטי 46), שון וייסמן (ים כהן 82).

הרכב מכבי חיפה במשחק השני: אוהד לויטה, רז מאיר, אטיין ריינן, יונתן לוי (עופרי ארד 60), עמרי בן הרוש, סאן מנחם (יהב גורפינקל 70), גל אלברמן, רועי קהת, קאיו, ניקיטה רוקאביציה, מיכיאל קראמר.

יעקב שחר הגיע למחנה האימונים בהולנד (האתר הרשמי)
יעקב שחר הגיע למחנה האימונים בהולנד (מכבי חיפה, הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי