הפועל ת"א גברה על סוויט סקולווין 1:2, גאדיר הוצע לקבוצה

מוחמד גאדיר
מוחמד גאדיר | דני מרון

האדומים פתחו את מחנה האימונים בפולין עם ניצחון משערים של גוטליב ומוליץ', דמארי ועאבד לא שותפו. רפואה: "הם עדיין לא בכושר ולא רצינו לסכן אותם". חלוץ הפועל באר שבע עשוי להצטרף

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב פתחה הערב (רביעי) את מחנה האימון בפולין עם ניצחון 1:2 על סוויט סקולווין מהליגה הרביעית. אדי גוטליב (25) ופייסל מוליץ' (42) כבשו עבור לזכות העולה החדשה לליגת העל, הקבוצה המקומית צימקה במחצית השנייה. עומר דמארי ואחמד עאבד, שחקני הרכש המסקרנים ביותר, לא שותפו.


המאמן קובי רפואה אמר בסיום: "זה ניסוי כלים ראשון עבורנו והיו דברים טובים יותר וגם טובים פחות. התוצאה במשחקים מהסוג הזה לא חשובה, אבל אני תמיד מעדיף לנצח. דמארי ועאבד עדיין לא בכושר משחק ולא רצינו לסכן אותם בשלב הזה".


בתוך כך, חלוץ הפועל באר שבע מוחמד גאדיר, שמבוקש כידוע גם על ידי הפועל חיפה, הוצע להפועל תל אביב. לפני מספר שבועות, כזכור, הצדדים ניהלו משא ומתן שבסופו של דבר לא צלח. כעת, ראשי הפועל תל אביב צפויים לבחון את הנושא ולהשיב בימים הקרובים. 


 

בתוך כך, יהונתן לוי (18) חתם לעונה אחת בהפועל נצרת עילית. החלוץ, שנחשב לכישרון גדול, שיחק בשנתיים האחרונות גם בקבוצה הבוגרת של הפועל תל אביב והיה שותף לעלייה לליגת העל.




הוצע להפועל תל אביב. גאדיר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי