בני יהודה הביסה 0:9 את פ.צ. סבוגיה, אבוקסיס: יריבה חלשה

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | עדי אבישי

הקבוצה מהליגה השלישית בבולגריה לא היוותה יריב של ממש במשחק שנערך במסגרת מחנה האימונים בסופיה. המאמן: "אנחנו רוצים להתחזק ונעשה זאת. סבלנות"

(גודל טקסט)

בני יהודה שנמצאת במחנה אימונים בסופיה שבבולגריה, קיימה הערב (חמישי) את משחק האימון השני שלה וניצחה 0:9 את פ.צ. סבוג'ה מהליגה השלישית בבולגריה. הנבחן שי מזור, יובל אשכנזי וירדן שועה כבשו צמדים, דולב חזיזה, סתיו פיניש ושון מלכה, כבשו שער כל אחד. בצוות המקצועי ניצלו את המשחק כדי לבחון את הבלם האוקראיני זוראב אוצ'יגבה, שהצטרף שלשום למחנה וגם את המגן הליטאי בנטה מרקאס, אבל ספק אם אפשר להתרשם מיכולתם מול קבוצה שלא באמת היוותה יריב.

במקביל למחנה בבולגריה, מנסים ראשי הקבוצה לקדם את עסקת מעברו של המגן מאור קנדיל למכבי תל אביב, במסגרתה אמורים מאוויס צ'יבוטה, שגיב יחזקאל ודור ג'אן לעשות את הדרך ההפוכה, אולם נדמה שבימים האחרונים המגעים מעט תקועים.

הרכב בני יהודה במשחק האימון: אמיליוס זובאס, בנטה מרקאס, זוראב אוצ'יגבה, איציק עזוז, בן תורג'מן, סתיו פיניש, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, שון מלכה, ירדן שועה.

המאמן יוסי אבוקסיס סיכם: "יש לנו מספר שחקנים פצועים וכמה שחקנים שאנחנו ממשיכים לבחון. בסך הכל זה היה משחק נגד יריבה חלשה, אבל גם מול יריבה כזאת, צריך לדעת להבקיע. כמובן שצריך להתחשב בעובדה שהליגה הראשונה בבולגריה מתחילה בסוף השבוע הקרוב, כך שאלה היריבות שהצלחנו לסגור למחנה". אבוקסיס הוסיף: "אנחנו רוצים להתחזק ואנחנו עובדים מסביב לשעון בשביל לסגור את הסגל בזמן הקרוב. אני יודע ומבין שיש לחץ מצד כולם להתחזק, אבל שיהיה ברור שאנו מנסים להביא רק את מי שיעזור ויתרום לקבוצה. צריך עוד קצת סבלנות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי