בנתניה מקווים שסיום סאגת עכו תגרום להשלמת עסקת קניקובסקי

גבי קניקובסקי
גבי קניקובסקי | עדי אבישי

העברות הבעלות על הקבוצה הצפונית לידי העירייה הרגיעה את הגורמים בהבאת הקשר לנתניה, שכבר סגרה למעשה את כל הקצוות עם השחקן. זבידאת עלול להגיע על חשבון גולדנברג, בקאזאן ירצו להעביר את דיא בדיקות רפואיות

(גודל טקסט)

במכבי נתניה יצאו שבעי רצון מהעברת בעלותה של הפועל עכו לידי העירייה. כפי שפרסמנו באמצע השבוע, העובדה כי העירייה תשלוט בקבוצה תגרום לתקציב בריא וניסיון למכירת השחקנים בעלי פוטנציאל המכירה הגבוה ובראשם גבי קניקובסקי, כשבקבוצה כבר למעשה סגרו את כל הקצוות עם השחקן והכוונה היא לסכם על סעיף מכירה נמוך ממה שהוצב לו של 1.3 מיליון שקלים.

ההודעה על היבחנותו של המגן מוחמד זבידאת שוב העלתה תהיות לגבי המשך דרכו של המגן חגי גולדנברג בקבוצה. למרות השיחה עם סלובודאן דראפיץ', לפני פחות מחודש, בה שמו הצדדים את המשקעים מאחור, בנוסף לשיחות נוספות שנערכו במחנה האימונים בו גם גולדנברג שותף לדקות רבות, בנתניה מספרים שישנם מספר גורמים אשר לא סלחו למגן שנתניה מימשה עליו את האופציה וטוענים שיש לשחררו. לא מן הנמנע שהגעתו של זבידאת, שיותר קרוב לסיכום מאשר להיבחן, תוביל בסופו של דבר לעזיבתו של המגן.

קניקובסקי. קרוב מתמיד (עדי אבישי)
קניקובסקי. קרוב מתמיד (עדי אבישי)

ומה בנוגע לדיא סבע? ברובין קאזאן עדיין לא קיבלו את התשובה הרשמית ממכבי נתניה בנוגע להצעתם, אך בכל אופן ההערכות הן שקאזאן תרצה לערוך לקשר בדיקות רפואיות מקיפות, זכר לשתי הפציעות הרציניות שעבר. "יש סיכוי רציני שהסיבה הזו התבצעה. אם קאזאן מציעים סכום שקרוב לשני מיליון יורו זה אומר שהם באמת רוצים אותו, לקבוצה הזאת גם יש את הכסף לעמוד בדרישות השכר שלו", סיפרו גורמים המעורים בפרטים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי