קריית שמונה סיימה את המחנה עם 1:3 על ז'ילינה

עומר לקאו
עומר לקאו | ערן לוף

עומר לקאו, עידו דוידוב ונייג'ל האסלביינק העניקו למאמן חיים סילבס ניצחון במשחק האחרון בסלובקיה: "עבדנו קשה, השתפרנו והתגבשנו". בקבוצה מתלהבים מחוליית ההתקפה

(גודל טקסט)

עירוני קרית שמונה סיימה את מחנה האימון שלה בעיירה סאמורין, הסמוכה לבראטיסלבה, בירת סלובקיה, עם ניצחון 1:3 במשחק אימון נגד ז'לינה הסלובקית. עומר לקאו, עידו דוידוב ונייג'ל האסלביינק כבשו את השערים לזכות הצפוניים, שמסכמים מחנה אימון מוצלח למדי.

המאמן חיים סילבס סיכם את המחנה: "היה מוצלח מאוד ונהנינו מתנאים נהדרים. עבדנו קשה, השתפרנו והתגבשנו, מכאן אנחנו חוזרים מלאי אמונה להמשיך את השלבים הבאים בהצלחה מרובה לקראת עונת המשחקים שתבוא".

קריית שמונה ביטלה את משחק האימון אשר היה אמור להתקיים נגד גיורי מהליגה ההונגרית השנייה ובמקום זה נקבע המשחק מול ז'ילינה שנחשבת לאחת הקבוצות המובילות בליגה הסלובקית. בענת 2011/12 זכתה ז'ילינה באליפות סלובקיה ונפגשה עם עירוני קריית שמונה, שזכתה אז באליפות בישראל, בשלב המוקדמות של ליגת האלופות (קריית שמונה גברה עליה 0:2 בקריית אליעזר ועברה לשלב הבא). בקבוצה מתלהבים בעיקר מחוליית ההתקפה, אותה יובילו שמעון אבוחצירא ושני הזרים, לוי גרסיה ונייג'ל האסלביינק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי