פגישה חיובית בין נתניה לאולסק, סבע מסרב לעבור לרוסיה

ניקו אולסק ומנור סולומון
ניקו אולסק ומנור סולומון | דני מרון

לאחר שהמשא ומתן עם מכבי חיפה לא צלח, המועדון נועד היום עם הקשר במטרה לסכם על חוזה שישאירו במועדון לטווח ארוך. מלך שערי הליגה בעונה החולפת לא מתלהב מהצעת רובין קאזאן, דולב אזולאי יחתום

(גודל טקסט)

מכבי נתניה נפגשה היום (ראשון) עם הקשר ניקו אולסק ונציגו אדם קידן במטרה לסכם על חוזה חדש שישאירו במועדון. לאחר נפילת המשא ומתן עם מכבי חיפה, וכפי שפרסמנו ביום שלישי האחרון, לצדדים ברור שהקשר לא ישחק במועדון העונה אם לא יחדש את חוזהו. הפגישה הוגדרה כטובה, אך טרם סוכם בה על המשך דרכו של הקשר.

בנושא אחר, דיא סבע נוטה כרגע לסרב להצעה שקיבל מרובין קאזאן הרוסית, הצעה שעומדת על מיליון ושמונה מאות אלף יורו וסיפקה את הבעלים אייל סגל. למלך שערי הליגה בעונה החולפת הוצע חוזה בגובה 600 אלף יורו לשנה על ידי הקבוצה הרוסית וכרגע מתבצע מסע שכנועים של אנשי הקבוצה מהשרון, כשהם מבינים שהרוסים לא צפויים לחכות זמן רב.

בתוך כך, הבלם דולב אזולאי, שנבחן בקבוצה ואף יצא למחנה האימונים, יחתום בנתניה, כך אישרו במועדון, כשכבר בימים הקרובים צפויה הקבוצה להודיע רשמית על צירופו. החלוץ סם ורנר עדיין נמצא בהתרשמות ובצוות המקצועי ירצו לראות אותו מספר ימים נוספים, גם במשחק האימון מול עירוני רמה"ש שייערך ביום שלישי, לפני שיקבלו החלטה. שחקנים בקבוצה סיפרו שלמרות החלודה של החלוץ שחזר מפציעה, ניתן לראות ניצוצות: "יש בו משהו קצת שונה שמזכיר קצת את הכניסות של רמזי לעומק". אמרו.


יסכים לעבור לרוסיה? סבע (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי