צמד שני ברציפות ללידור כהן, מכבי פתח תקווה ניצחה 0:3

מכבי פתח תקווה
מכבי פתח תקווה | צילום: באדיבות מכבי פתח תקווה

המלאבסים הביסו את סלביה סראייבו מהליגה השנייה בבוסניה, דידייה ברוסו הוסיף שער ראשון בקבוצה. שני בישולים ליוסי בניון, גידי קאניוק ערך הפועת בכורה מחודשת. מרסיאל ואלקיים המחלימים עלו מהספסל

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה השלימה הערב (שני) וי נוסף במחנה האימונים, כשגברה 0:3 על סלביה סראייבו מהליגה הבוסנית השנייה ובכך חתמה את המחנה לפני שובה לארץ מחר בערב.

הבשורה במשחק היתה הופעת הבכורה של הרכש החדש-ישן גידי קאניוק, שזכה לדקות משחק במחצית השנייה, כאשר מי שבלט שוב הוא הקשר לידור כהן שנמצא בכושר מצוין והרשית פעמיים בדיוק כמו במשחק הקודם מול רודס.

דידייה ברוסו נגח את שער הבכורה שלו בקבוצה, מבישול של הקפטן נאור פסר לו זה היה בישול שני בשני המשחקים האחרונים. גם יוסי בניון רשם הופעה מצויינת עם צמד בישולים. ז'והאן מרסיאל, שעדיין סובל מרגישות בשריר הירך האחורי, השתלב מהספסל וכמוהו גם עודד אלקיים שהחלים ממחלה. מכבי פתח תקווה תפתח את משחקי גביע הטוטו ביום שלישי הבא כשתפגוש במושבה את מ.ס אשדוד.

(צילום: דוברות מכבי פתח תקווה)
(צילום: דוברות מכבי פתח תקווה)

הרכב: צחי גיגי, עומר דנינו, תומאס סיבוק, נאור פסר, גל שיש, רומאריו פירס, דידייה ברוסו, מנור סולומון, תומר בנבנישתי, יוסי בניון, לידור כהן.

שותפו: עודד אלקיים, עידן אדהנני, איתי טאקו, גידי קאניוק, פאדי זידאן, תאי בריבו, לירן רוטמן, ג'ואן מרסיאל, יובל שבתאי, יוסי גינזבורג, דניאל כהן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי