0:0 להפועל חדרה נגד אומוניה, שביעות רצון מהבלמים שנבחנו

ניסו אביטן
ניסו אביטן | ערן לוף

העולה החדשה סיימה את מחנה האימונים עם תיקו מול הקפריסאית, דוד מתיאוס הספרדי ומקסים ימריקוב האוקראיני הציגו יכולת טובה והאחרון ימריא לארץ עם הקבוצה. לוסיו פתח אך נפצע והוחלף, אביטן: "עבדנו יפה בהגנה"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה סיימה היום (רביעי) את מחנה האימונים בפולין עם תיקו 0:0 מול אומוניה ניקוסיה הקפריסאית. חדרה שיתפה במהלך המשחק שני בלמים זרים שנבחנו, דוד מתיאוס הספרדי ומקסים ימריקוב האוקראיני.

החלוץ הזר לוסיו, שנעדר ממשחק האימון הקודם מול לך פוזנן, פתח הפעם אך הוחלף לאחר 30 דקות בגלל פציעה. גם סלים עמאש ועוז פרץ נעדרו מהמשחק בגלל פציעות. הקפריסאים היו מעט יותר מסוכנים, אבל לא הגיעו למצבי הבקעה של ממש. דווקא חדרה הייתה קרובה יותר לכבוש עם שתי הזדמנויות בדקות הסיום, אבל מתנאל טדסה וחן ראובן פספסו מצבים טובים.

מאמן הקבוצה ניסו אביטן: "היה משחק ברמה גבוהה מאוד מול יריבה איכותית. עבדנו יפה מאוד בכל הקשור לקטע ההגנתי, הצלחנו למנוע מהם להגיע למצבים ולסכן את השער. בקטע ההתקפי אנחנו עוד צריכים להשתפר, למרות שהחמצנו בסוף שני מצבים טובים. המשחק הזה היה חשוב מאוד לביטחון שלנו, ואני בסך הכל מרוצה מהמשחק ומהתוצאה".

מרניאו. לא שותף במשחק הראשון (אודי ציטיאט)
לוסיו מרניאו. נפצע והוחלף אחרי 30 דקות (אודי ציטיאט)

בחדרה יחזרו הלילה לישראל וממחר יתכוננו למשחק גביע הטוטו ההיסטורי שלהם בליגת העל, בשבת בדוחא מול בני סכנין. הבלם האוקראיני ימריקוב, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1, יטוס עם הקבוצה לישראל ואמור להיבחן במשחק בשבת, ואילו הספרדי מתיאוס חזר לביתו. בקבוצה מאוד מרוצים מהשניים ויבדקו אפשרות להחתים את שניהם. אם זה לא יתאפשר מבחינה כלכלית, המאמן ניסו אביטן יצטרך לקבל החלטה את מי מהם להחתים. הספרדי נחשב לשחקן יקר יותר ולא מן הנמנע כי העובדה שהתקציב של חדרה נמוך תגרום לאי הגעתו. בסביבתו של הבלם הספרדי טענו כי הוא רוצה לשחק בישראל ולחדרה יש זכות ראשונים ולכן העסקה צפויה לצאת אל הפועל. במהלך הלילה שבין רביעי לחמישי תנחת הקבוצה בישראל ותמשיך בהכנות לקראת המשחק בשבת מול בני סכנין במסגרת המחזור הראשון בגביע הטוטו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי