איביץ' לשחקנים: רדניצ'קי חזקה יותר מפרנצווארוש

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אודי ציטיאט

הצהובים יפגשו הערב את היריבה הסרבית (20:00, ספורט1) במוקדמות הליגה האירופית. המאמן גיבש החלטה בנוגע לחלק האחורי ומתלבט בקישור ובהתקפה. הסרבי רוצה לצרף קשר ובלם. חוזה חדש יוצע לברסקי

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב תארח הערב (חמישי, 20:00, שידור ישיר הספורט1) בנתניה את הקבוצה הסרבית רדניצ'קי ניש בסיבוב השני במוקדמות הליגה האירופית, כשהמשימה היא להשיג תוצאה טובה לקראת משחק הגומלין בשבוע הבא. המאמן ולדאן איביץ', שקיבל את הדו"ח המקצועי על הקבוצה הסרבית, העביר לשחקניו מסרים כי מדובר בקבוצה איכותית יותר מאשר היריבה הקודמת, פרנצווארוש ההונגרית.


 

עד כה מדבר איביץ' על מכבי תל אביב כקבוצה ולא על שחקנים כבודדים. באסיפות הקבוצה מבהיר הסרבי שכל מי שיוכיח יכולת טובה באימונים, יקבל את ההזדמנות שלו על כר הדשא. המאמן יודיע לשחקנים על ההרכב רק באסיפה הטקטית בבית המלון בסמוך ליציאת הקבוצה לאצטדיון בנתניה. החלק האחורי כבר גובש ויכלול את פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, ז'איר אמאדור, איתן טיבי ואנריק סבוריט, כשמקומו של דור פרץ מובטח בקישור. ההחלטה הנוספת של איביץ' תהיה לבחור שניים מבין רוסלן ברסקי, אבי ריקן ואייל גולסה למרכז המגרש, כשהשלישי ימתין על הספסל.


 

המבחן הערב יהיה מול החלוץ איתי שכטר שהגיע לקריית שלום לעמדת החלוץ המרכזי כדי להוסיף מחץ במרכז ההתקפה. שכטר עדיין לא ערך הופעה רשמית ובמשחקים נגד פרנצווארוש הועדפו וידאר קיארטנסון וארון שוינפלד. גורם בקבוצה אמר כי הרצון של הצוות המקצועי הוא ליצור מחץ ברחבה, ולא רק ממסירות מהאגפים. המאבק בקו הקדמי על חולצת ההרכב תהיה מלהיבה וקשה יותר, כשהחלוץ הניגרי צ'יקו אופואדו יהיה כשיר לשחק ולפתוח בהרכב בתוך שבועיים עד שלושה. הניגרי ייאבק על מקומו באגף ימין יחד עם דור מיכה ועומר אצילי.



אצילי יפתח על הספסל, ברסקי יאריך חוזה (אודי ציטיאט)

 

באימונים עובדים בעיקר על נושא המשחק המהיר והיציאה קדימה, בעיקר דרך מרכז המגרש שם מתקשה הקבוצה בעיקר כשהיריבה מפעילה לחץ או מצופפת את המערך. איביץ' רוצה לצרף עד פתיחת העונה שני זרים חדשים, קשר ובלם, במטרה להעלות את הרמה בסגל. ההמתנה היא כמובן למכירתם של קיארטנסון וראיקוביץ', מהלך עליו שוקדים ראשי המועדון במרץ רב. השוער אריאל הרוש עדיין נמצא על המדף וגם אופציות נוספות ממתינות לרגע בו יימכר השוער הסרבי.

לאחר שהוחתמו מתן חוזז, שחר פיבן ודן גלזר על חוזים ארוכי טווח, המטרה היא להחתים את רוסלן ברסקי על חוזה לשלוש שנים מעבר לאופציה לעוד עונה אשר מומשה. במכבי תל אביב צופים כי הערב יהיו באצטדיון בנתניה מעל עשרת אלפים צופים אשר יעודדו את הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי