"למרות הרכב משני, הפועל חיפה לא תוותר על התואר"

הפועל חיפה
הפועל חיפה | ערן לוף

למרות הביקורת על המנהלת בנוגע למועד המשחק, מחזיקת הגביע תעשה את מיטב מאמציה לזכות הערב ב"אלוף האלופים" (21:00, ישיר בספורט1). קפילוטו עשוי לעלות כקפטן בשל היעדרות ורמוט ומלול

(גודל טקסט)

למרות הביקורת הקשה על מנהלת הליגה בכך שמשחק 'אלוף האלופים' ייערך הערב (שבת, 21:00, שידור ישיר בספורט1), כ-48 שעות לאחר המשחק הראשון במסגרת הליגה האירופית, בהפועל חיפה עדיין לא מוכנים לוותר על התואר וייעשו מאמצים להפתיע את האלופה הפועל באר שבע, גם מאחר שהמנצחת במשחק הזה תעלה ישירות לחצי גמר גביע הטוטו והדבר משמעותי לקבוצה מהכרמל מבחינה כספית.

המאמן ניר קלינגר טרם קיבל החלטה לגבי ההרכב ואתמול נערך אימון שחרור, אבל נראה כי קלינגר יבחר לבצע מספר רב של שינויים בכדי לתת מנוחה לשחקנים הבכירים גם לקראת משחק הגומלין מול FH האיסלנדית בחוץ, זאת גם בגלל הטיסה. בחיפה ציינו כי השחקנים ייצאו במספר טיסות וחלק מהם אף יהיו יממה שלמה בטיסות, דבר שיגרום לעייפות.

בין השאר נראה כי המגן דור מלול והקשרים גל אראל, גילי ורמוט ומקסים פלקושצ'נקו ינוחו, כמו גם החלוץ אלי אלבז. מאידך, ראדו גנסארי, רסמוס סיוסטדט וניסו קפילוטו יפתחו בהרכב, כשבשל היעדרותם של ורמוט ומלול צפוי הבלם לענוד את סרט הקפטן.

מי שיקבלו הזדמנות להוכיח את עצמם יהיו שחקנים כמו גיא חדידה, רועי שוקרני, סער פדידה, מאמון קשוע וגיא משפתי, שזוכה להערכה רבה בצוות המקצועי, גם לאור העובדה שהוא יכול לשחק במספר תפקידים. מי שיחזור בוודאות להרכב הוא הבלם הרומני גבריאל תמאש שלא שיחק ביום חמישי בגלל צהובים. "למרות ההרכב המשני לא נוותר על שום תואר", אמרו בחיפה.


קפילוטו. יעלה כקפטן? (ערן לוף)

הרכב משוער: רן קדוש, רסמוס סיוסטדט, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו, גיא משפתי, גיא חדידה, רועי שוקרני, נס זמיר, ראדו גנסארי, סער פדידה, מאמון קשוע (אלי אלבז).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי