בפ"ת מחכים לתחילת העונה: מחנה האימונים הוא לא מדד

אלישע לוי מוראד מגמאדוב
אלישע לוי מוראד מגמאדוב | אודי ציטיאט

המאלבסים רוצים לקבל חוות דעת על הסגל שנבנה תחת אלישע לוי ובקבוצה משדרים אופטימיות: "נראה שהשנה אנחנו עומדים יותר טוב ויש לנו הרבה כשרון בהתקפה". במועדון מחפשים חלוץ, כאשר גולגול מברהטו מועמד

(גודל טקסט)

מכבי פ"ת מחכה למשחק הפתיחה של העונה שייערך ביום רביעי באצטדיון המושבה מול מ.ס אשדוד במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו, בעיקר כדי לקבל חוות דעת על הסגל ההולך ונבנה של אלישע לוי. "משחקי אימון במחנה הם אף פעם לא מדד לכלום" אמרו שחקנים בקבוצה. "זה נראה שהשנה אנחנו עומדים יותר טוב ויש לנו הרבה כשרון בהתקפה אבל המבחן האמיתי מתחיל ביום רביעי".

לאחר שרב הסגל כבר נסגר, בקבוצה ממשיכים להתרכז במציאת חלוץ, כאשר מספר מועמדים נפסלו בשל העובדה שבפתח תקווה לומדים מלקחי העבר, ומעוניינים שהמועמדים יבואו להתרשמות ולאימון אחד או שניים לפני החתימה. אחד המועמדים שעלה על הפרק בשבועות האחרונים הוא החלוץ האוסטרלי ממוצא סודני, גולגול מברהטו בן ה-28. החלוץ, שיחק בשנתיים האחרונות בקבוצת מלאדה בולסלאב הצ'כית וכבש שישה שערים בעונה שעברה, ושמונה בעונה שלפניה.


במועדון מרגישים שמחנה האימונים הוא לא מדד לעונה (מכבי פתח תקווה, הרשמי)

בפ"ת ניסו לברר עם הבלם הצ'כי תומאש סיבוק לגבי השחקן, אך מכיוון שהוא לא ראה אותו, הוא בירר עם חבריו מהליגה הצ'כית ציינו כי מברהטו בולט במהירותו. בכל אופן, הוא אינו המועמד היחיד כשלפתח תקווה מספר מועמדים נוספים והכוונה היא לצרף חלוץ בהקדם האפשרי.

בינתיים, לאחר השאלתו של המגן עומרי לוזון לעירוני נס ציונה מהליגה הלאומית, גם המגן הימני דניאל בוסי עשוי לעבור בהשאלה. בפ"ת ובסביבת השחקן מאמינים כי עונת השאלה בה יזכה לדקות משחק עשויה לסייע לו לצבור ניסיון ולא מן הנמנע שהחלטה כזאת תתקבל. במקרה כזה, דניאל כהן, שהגיע מהפועל פ"ת עשוי לשחק כמגן בנוסף לגל שיש, ששיחק במחנה לעתים כמגן ימני והוא ככל הנראה ישחק במהלך העונה גם בעמדה הזאת.

עומר דנינו, נפגע באימון ביום חמישי בגבה לאחר היתקלות עם לידור כהן ולאחר אבחון מהיר, הוא נשלח לבית החולים על מנת לתפור את האיזור. בכל אופן, אין מדובר בפגיעה קשה והוא יהיה כשיר למשחק הפתיחה ביום רביעי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי