דוד מתיאוס הועדף על פני ימריקוב ויחתום בחדרה השבוע

דוד מתיאוס
דוד מתיאוס | Gettyimages

הבלם האוקראיני חזר לביתו, הספרדי ינחת בישראל ביום רביעי ויצטרף לקבוצה של אביטן. במועדון מקווים להעביר את הערבויות לפני המשחק נגד נתניה בשבת. אופציית ערן לוי נבחנת, אך בקבוצה אמרו: "נצטרך לזכות בלוטו"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה לעשות את המאמצים על מנת לאשר את השחקנים בבקרה התקציבית, אך טרם מצאה את מלוא הסכום להעביר כערבויות ובמועדון מקווים לעשות זאת עד סוף השבוע כדי שהשחקנים החדשים יוכלו לשחק מול מכבי נתניה בשבת.

במקביל, בחדרה ממשיכים במסע החיזוקים וביום רביעי ינחת בישראל הבלם הספרדי דוד מתיאוס על מנת לחתום בקבוצה לעונה הקרובה. מתיאוס הרשים את המאמן ניסו אביטן במהלך המחנה והמאמן החליט להעדיף אותו על חשבונו של הבלם האוקראיני מקסים ימריקוב, שחזר הבוקר למולדותו. "נתנו לניסו להחליט בנושא והאחריות המקצועית היא שלו בלבד" אמרו הבוקר בהנהלת חדרה. שחקן נוסף אותו רוצים להחתים בקבוצה הוא בלם מכבי חיפה יונתן לוי. בחדרה אישרו כי עסקת ההשאלה מול מכבי חיפה כבר סוכמה אבל השחקן עצמו, שבתחילה הביע עניין להגיע, ביקש הבוקר (שני) להמתין עד יום רביעי וזאת לאחר שקיבל הצעה להצטרף לבני יהודה. בסביבתו של לוי סיפרו כי הוא מעוניין לשמוע ממאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס לגבי מעמדו ואז להחליט לגבי עתידו. במועדון החדרתי הציעו לו להיות בלם בכיר כאשר הקבוצה צפויה לשחק במערך של שלושה בלמים.

שחקן נוסף ששמו עלה אתמול הוא קפטן מכבי נתניה ערן לוי. כבר בסיום העונה שעברה דובר בחדרה על רצון לצרף את לוי שגר באור עקיבא. העובדה שהקבוצה אינה קיבלה ניהול תקין גרמה לירידה דרסטית בתקציב הקבוצה ולכן אתמול והבוקר פנו גורמים בהנהלה למספר אנשי עסקים מקומיים שיממנו את הגעתו של לוי. "אנחנו רוצים את ערן לוי שללא ספק יכול להיות השחקן הכי משמעותי שלנו אבל כנראה נצטרך לזכות בלוטו כדי להביא אותו" אמרו במועדון מהשרון.

אביטן. בחדרה סומכים עליו בעניינים מקצועיים (ערן לוף)
אביטן. בחדרה סומכים עליו בעניינים מקצועיים (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי