הערכה: עסקת אלמוג בוזגלו להפועל חיפה תיסגר בסוף השבוע

אלמוג בוזגלו
אלמוג בוזגלו | דני מרון

קשר בני יהודה צפוי לסכם לעונה אחת במחזיקת הגביע, ללא אופציה לעונה נוספת. "אנחנו בשלבים מתקדמים של מו"מ", אמר אביו יעקב. קלינגר צתלבט לגבי צירופו של ערן לוי. הקבוצה תערוך היום אימון ראשון באיסלנד

(גודל טקסט)

שחקני ואנשי הצוות של הפועל חיפה יצאו בשעות שונות לכיוון איסלנד וינחתו במהלך היום (שלישי) לקראת משחק הגומלין מול FH המקומית במוקדמות הליגה האירופית. במועדון מעריכים כי למרות מזג האוויר והתנאים במדינה סקנדינבית, תוכל הקבוצה לסיים את המסע עם ניצחון ולעלות לשלב הבא. מבחינה מקצועית, קלינגר ישמח לקבל למשחק את הבלם הרומני גבריאל תמאש שיפתח לצדו של ניסו קפילוטו.

גם הבעלים יואב כץ טס מארה"ב לאיסלנד ויצפה במשחק, כשבנוסף הוא צפוי להיפגש עם המאמן ניר קלינגר ולשוחח עמו על שחקני הרכש שעתידים להצטרף לקבוצה. הקשר אלמוג בוזגלו צפוי להיות החיזוק הבא שיצטרף לאדומים. אביו של השחקן, יעקב בוזגלו, שוחח מספר פעמים עם כץ והצדדים כבר העבירו טיוטות. בכל מקרה, במחזיקת הגביע הבהירו לבוזגלו כי הם נוטים לחתום בסוף השבוע לאחר חזרתה של הקבוצה מאיסלנד. אנחנו בשלבים אחרונים של משא ומתן ונמתין עוד מספר ימים", אמר בנושא יעקב בוזגלו.

שחקן נוסף שעליו ידברו כץ וקלינגר הוא קשר מכבי נתניה לשעבר, ערן לוי. הבעלים כבר הבהיר שישמח לראות את השחקן חוזר לכרמל, ואילו קלינגר מתלבט ובעיקר מעדיף להתחזק קודם בעמדות אחרות. גורם במועדון הבהיר כי החתמתו של לוי צפויה לשנות את השיטה של הצוות המקצועי ולכן טרם התקבלה החלטה בנושא: "לשים את ערן לוי וגילי ורמוט בהרכב אחד זה קצת יומרני".



לוי. קלינגר מתלבט (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי