סכנין רוצה את גאדיר בחינם, ב"ש דורשת 50 אלף דולר

מוחמד גאדיר
מוחמד גאדיר | דני מרון

לאחר עזיבת פושה, במועדון רוצים להחזיר את החלוץ מבירת הנגב. גם אופציית הישארותו של אמיר חלאילה עדיין על הפרק. עד סוף השבוע תתקבל החלטה לגבי דה סילבה

(גודל טקסט)

בבני סכנין לא לקחו קשה את העזיבה של החלוץ הצרפתי, ג'ורדן פושה, לקבוצת רד סטאר פאריס מהליגה השנייה בצרפת, זאת מכיוון שהחלוץ כבר הבהיר בתחילת הקיץ שיהיה מעוניין לעזוב את הקבוצה. "זאת זכות לשחק אצלנו ולא חובה", אמרו בסכנין. בכל מקרה, במועדון מבינים כי חייבים להתחזק בחוליית ההתקפה ושוב חזרו לאופציה של מוחמד גאדיר.

בסכנין אישרו כי לאחרונה הפועל באר שבע הפחיתה בדרישות ובמקום 125 אלף דולרים, דורשת כעת הקבוצה מבירת הנגב רק כ-50 אלף דולרים כדמי העברה. בכל מקרה, בסכנין לא מוכנים לשלם כלל על גאדיר בעקבות חוזהו הגבוה ורק במקרה כזה יסכימו להחזיר את החלוץ.

בנוסף, במועדון, נבדקת אופציה להשאיר את אמיר חלאילה, שבתחילת ההכנות לא היה בתוכניות של בני בן זקן, אבל המשיך להתאמן ולאחרונה מנסים במועדון לחשוב מחדש על עתידו של השחקן. חלאילה מצידו הבהיר כי יסכים להישאר במידה שיהיה חלק משמעותי ברוטציה בהתקפה. בכל מקרה בקרוב צפויה להיערך שיחה בין הצדדים, בה תתקבל ההחלטה הסופית.

שחקן נוסף שעתידו לא ברור הוא המגן הדני-ברזילאי פטריק דה סילבה שנבחן השבוע בקבוצה. עד סוף השבוע צפויה להתקבל החלטה סופית בעניינו של דה סילבה.


גאדיר. סכנין מוכנה להחזיר אותו בחינם (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי