רשמי: חגי גולדנברג חתם בעירוני קריית שמונה

חגי גולדנברג
חגי גולדנברג | האתר הרשמי

המגן ששיחק בנתניה בעונה האחרונה יצטרף לקבוצה הצפונית, בהפועל חיפה בונים על עלייה לשלב הבא באירופה כדי לצרף את ערן לוי, בחיפה יקבלו בשבוע הבא החלטה לגבי אז'ובל ומכבי פתח תקווה חמכה לגיא מלמד

(גודל טקסט)

רשמי
חגי גולדנברג ששוחרר ממכבי נתניה חתם בעירוני קריית שמונה.

שמועות
* שלושה סקאוטים יצפו הערב במשחקה של מכבי תל אביב נגד רדניצ'קי ויעקבו אחרי וידאר קיארטנסון ופרדראג ראיקוביץ'. בעקבות חששו של אריאל הרוש להגיע כשוער, שני גיא חיימוב צפוי להגיע בהעברה חופשית. ההחלטה תתקבל אחרי הגומלין. כריסטיאן באטוקיו יגיע ארצה כדי לסכם על פרידה. לידיעה המלאה (אשר גולדברג)

* ניר קלינגר רוצה להתחזק במגן שמאלי בהפועל חיפה וממתין להחלטות הסופיות של מכבי חיפה לגבי סאן מנחם ושל מכבי תל אביב לגבי שון גולדברג. בקבוצה מאמינים שעלייה לשלב הבא בליגה האירופית תקרב את ערן לוי לקבוצה. לידיעה המלאה (מיכאל וייסרמן)

* פרד רוטן ומו אלאך רוצים לדלל את סגל מכבי חיפה, כששחקנים צעירים כמו יהב גורפינקל, ים כהן, יונתן לוי ואולי גם סאן מנחם עשויים לעזוב. קלאוס צפוי לעזוב תוך שבוע. אלאך צפוי לקבל החלטה לגבי צירופו בן אז'ובל. לידיעה המלאה (מיכאל וייסרמן)

* בני סכנין רוצה לצרף את מוחמד גאדיר בחינם, אך הפועל באר שבע דורשת עבורו 50 אלף דולר. במועדון נבדקת אופציה להשאיר את אמיר חלאילה. שחקן נוסף שעתידו לא ברור הוא המגן הדני-ברזילאי פטריק דה סילבה. לידיעה המלאה (מיכאל וייסרמן)

* חלוץ הפועל רעננה אריאל תירי נגוואקם, שבמהלך מחנה האימונים בפולין חלה במלריה, מתאושש בימים אלו ובקבוצה תבחן האפשרות להיפרד ממנו. לידיעה המלאה (אשר גולדברג)

* מכבי פתח תקווה ממתינה להחלטת הפועל באר שבע בנוגע לגיא מלמד. במועדון ינסו להאיץ את שחרורו של שבתאי. לידיעה המלאה (תומר חבז) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי