הפועל ב"ש זכתה במגן הכבוד, נבחרת תקווה ישראלית הושקה

אלונה ברקת, רובי ריבלין
אלונה ברקת, רובי ריבלין | קובי גדעון/ לע"מ

נשיא המדינה העניק את "מגן הכבוד – תקווה ישראלית" לעונת 2017/18 לאלופה שהצטיינה בעשייה ערכית וחינוכית ובמאבק באלימות ובגזענות, קפטן הנבחרת ביברס נאתכו ונבחרי שחקני ליגת העל יקדמו פעילויות נגד גזענות

(גודל טקסט)

טקס "מגן הכבוד" נערך הבוקר (ראשון) במעמד נשיא המדינה ראובן ריבלין, שאירח במשכנו את נציגי קבוצות ליגת העל, וזוהי העונה הרביעית ברצף שבה הפועל באר שבע זוכה כמצטיינת בעשייה ערכית וחינוכית ובמאבק באלימות ובגזענות. עוד הוענקו באירוע "מגן הכבוד – תקווה ישראלית: הדור הבא" למחלקת הנוער והילדים של הפועל קטמון, ואות "מאמן הכבוד של המדינה" שהוענק למאמנת שלי ישראל.

"אין לנו גולים סוג ב'. כל הגולים שלנו שווים, וכל אזרחי מדינת ישראל שווים. מדינת ישראל היא מדינה יהודית ודמוקרטית, דמוקרטית ויהודית בדיבור אחד", אמר נשיא המדינה במהלך הטקס: "יש לנו אחריות מלאה כלפי כל צעירי הארץ הזאת, יהודים ולא יהודים כאחד, לא רק לאפשר להם הזדמנות שווה להגשים את החלום שלהם, אלא גם הזדמנות להרגיש חלק, להרגיש שייכים, להרגיש שמדינת ישראל היא ביתם. זה – מאמנים יקרים, שחקנים, בעלי המועדונים, וכל השותפים במיזם החשוב הזה, זה בדיוק מה שאתם עושים בפעילות שלכם ב"תקווה ישראלית – מגן הכבוד". אתם עובדים קשה מאוד כדי להבטיח תקווה ישראלית, לכל ילד וילדה במועדון ובקהילה שלכם. במרכזי הלמידה, במיזמים ובטורנירים משותפים, לדתיים, לחילונים, ליהודים ולערבים, לבנות ולבנים. אתם מגדלים דור שערכים כמו שוויון, מנהיגות, שותפות, סובלנות וקבלת האחר, יהיו חלק מה-DNA שלו, חלק בלתי נפרד מהמצוינות שלו. וזאת הסיבה שאני כאן אתכם היום, שאני שותף שלכם במסע הזה. כן, אנחנו רוצים לשנות את תרבות הכדורגל בישראל, אבל את הערכים האלה אנחנו רוצים להמשיך ולהטמיע בכל מקום בישראל, והכדורגל הוא כלי מדהים העומד לרשותנו במשימה הזאת".


נשיא המדינה ריבלין מעניק את הפרס לברקת (קובי גדעון / לע"מ)

אלונה ברקת אמרה בעת הענקת המגן להפועל באר שבע: "הפרס הזה הוא פרס ששייך לכל הכדורגל הישראלי. אני מודה לכל הקולגות שלי, שעושים רבות למען הקהילה, כל אחד בתוך ביתו. העבודה החברתית-הקהילתית מגיעה מתוך הלב, עבודה שבאה לידי ביטוי בעשייה היומיומית עם הקהילה העוטפת אותנו. הכדורגל הוא כלי חברתי וקהילתי אדיר, הוא גשר בין תרבויות ודתות, ואני שמחה שיש לנו את הזכות הגדולה להשתמש בו".

באירוע הושקה "נבחרת הקפטנים של תקווה ישראלית – מגן הכבוד" בה חברים הקפטנים של ליגת העל שהתחייבו בפני נשיא המדינה לקדם פעילויות חברתיות-ערכיות ומאבק באלימות ובגזענות. השחקנים נפגשו עם הנשיא וחתמו על אמנה לקידום ערכים חברתיים-קהילתיים ומאבק באלימות ובגזענות אותה ייקראו במשחק פתיחת השנה, התחייבו לשמש כמנטור לילד ממחלקת הנוער של המועדון וללוות אותו לאורך השנה. את הנבחרת מוביל קפטן נבחרת ישראל ביבראס נאתכו ובין החברים בה קפטן אלופת המדינה מאור מליקסון, קפטן מחזיקת הגביע הפועל חיפה גילי ורמוט, קפטן מכבי תל אביב שרן ייני, קפטן הפועל תל אביב אוראל דגני ועוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי