מאצ'ק שוחרר, ורנר עשוי להיבחן בחדרה מול מכבי חיפה

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

העולה החדשה תארח לראשונה באצטדיון בנתניה (21:00) והקשר היהודי צפוי לקבל הזדמנות, בעוד הבלם מהאיטי לא הצליח להרשים את ניסו אביטן

(גודל טקסט)

הפועל חדרה תארח הערב (21:00) את מכבי חיפה למשחק הביתי הראשון העונה ולמעשה הראשון כקבוצת ליגת העל. בחדרה מקווים כי קהל גדול יגיע למשחק, למרות שעד עתה נמכרו 500 מנויים בלבד. "חדרה יכולה וצריכה להביא לכל משחק בית כ-3,000 אוהדים לפחות. כרגע מדובר בגביע הטוטו ואנחנו מאמינים כי בליגה המצב יהיה הרבה יותר טוב", אמרו הבוקר במועדון.

בחדרה ממשיכים בחיפושים אחר שחקנים ולא מעט נבחנים מגיעים לקבוצה בתקופה האחרונה. בלם נבחרת האיטי, ג'רום מאצ'ק שנבחן בקבוצה מיום חמישי שעבר, לא הצליח להרשים את המאמן ניסו אביטן ושוחרר אתמול לאחר האימון המסכם לקראת המשחק מול חיפה. "מדובר בבלם טוב, אבל חיפשנו מישהו שיכול לשדרג אותנו", אמרו בחדרה.

כעת החל להיבחן בקבוצה הקשר היהודי אמריקאי סם ורנר, שנבחן לאחרונה גם במכבי נתניה, אבל לא הצליח להרשים את סלובודאן דראפיץ' וכעת ינסה להרשים את אביטן. בחדרה צפויים להעניק לו דקות משחק הערב. מי שייעדר ככל הנראה הוא המגן דיאא לבאבידי שמבוקש במכבי נתניה ולא יזכה לשחרור, הוא יחמיץ את המשחק כמובן בשל פציעה. מנשה זלקה ששיחק כמגן ימני מול מכבי נתניה בשבת האחרונה ימשיך בתפקיד בהרכב באותה עמדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי