דיווח: החלוץ הניגרי אדלקה אקיניימי מועמד למכבי נתניה

אדלקה אקיניימי
אדלקה אקיניימי | האתר הרשמי

בניגריה מדווחים כי הצעיר בן ה-19, שבקבוצתו הלטבית סיפרו כי נחטף לצורך מיקוח במה שהתברר כהיעדרות מאימון, מועמד למספר קבוצות באירופה וביניהן הקבוצה של דראפיץ' וברדה. בינתיים, שיא מנויים חדש נקבע

(גודל טקסט)

בתקשורת הניגרית מדווחים הבוקר (חמישי) שהחלוץ הצעיר אדלקה אקיניימי בן ה-19 מועמד לחזק את מכבי נתניה. אקיניימי, שמסומן כאחד השחקנים המבטיחים באירופה, הספיק לכבוש 13 שערים ב-18 משחקים במדי קבוצתו הלטבית ואנטספילס כולל שישה שערים במסגרת האירופית, שאחד מהם הובקע נגד בורדו הצרפתית.

נכון לרגע זה, השחקן הצעיר עורר את התעניינותם של לא מעט מועדונים באירופה, אך קבוצתו הנוכחית מסרבת לתת לו לעזוב ובנוסף, לפי הדיווח אחראית לדיווחים בתקשורת הלטבית על כך שהשחקן נחטף, רק משום שלא הגיע לאימונים.

"יש לו חוזה לעוד ארבע שנים עם סעיף שחרור של 300,000 יורו", אמר אחד מנציגיו של אקיניימי, והוסיף שהחלוץ חתם על חוזה חדש לא מזמן והמועדון ממציא עליו דברים לא נכונים. "הם ניסו לשכנע אותו לפני כמה ימים לחתום על חוזה חדש שוב בתנאים של הישן ללא סעיף השחרור", הוסיף. עוד סיפר המקורב לחלוץ כי מאחורי השחקן עומדות לא פחות מ-15 קבוצות אשר מוכנות לשלם את סעיף השחרור הזה – ביניהן נתניה, בורדו, יאנג בויז, טרבזונספור וברונדבי אך כעת ואנטספילס דורשת סכום של כ-1.5 מיליון יורו, פי 5 מסעיף השחרור שלו.

האיצטדיון בנתניה. היעד: 4,000 מנויים (האתר הרשמי)
האצטדיון בנתניה. היעד: 4,000 מנויים (האתר הרשמי)

לצד הרצון להתחזק, בנתניה הודיעו הבוקר על שיא מנויים חדש, 16 ימים לפתיחת הליגה, כאשר המועדון מכר כ-3240 מנויים, כבר יותר מה-3150 אשר רכשו בעונה הקודמת, והמטרה היא להגיע לכמות של 4,000 בסופו של דבר. "לאור הצפי להמשך הרחבת נפח הקהל, יתבצע העונה מעבר של הקהל הנתנייתי ליציע המזרחי ביהלום שהוא גדול יותר ומאפשר יותר מקום לגוש המעודד" הוסיפו. קצת יותר מ-100,000 אוהדים נכחו במשחקי נתניה בעונה שעברה באצטדיון העירוני, עם ממוצע של 5,573 למשחק, כשהמספרים צמחו משמעותית במשחקים מול קבוצות גדולות (בעיקר מכבי חיפה ובית"ר ירושלים) עד לסולד אאוט של 12,500 איש מול הפועל חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי