בלם מחוף השנהב יחתום, רוג'ר ברנרדו: "ראויים לצמרת"

רוג'ר ברנרדו
רוג'ר ברנרדו | דני מרון

אולריך מלקה בן ה-19, שחקן הנבחרת הצעירה של חוף השנהב, סיכם ויצטרף להפועל ת"א כמושאל כשישנה אופציה לרכישתו. הברזילאי התראיין במולדתו וכיוון גבוה: "יש לנו את התנאים להצליח"

(גודל טקסט)
בהפועל תל אביב מצאו בתוך מספר ימים מחליף לבלם נבחרת ליטא, אדבינאס גירדבאינס ששוחר בשבוע שעבר על ידי המאמן קובי רפואה. הליטאי כפי שפורסם כאן קיבל שתי משכורות כפיצוי ומי שינחת במקומו הוא בלם קבוצת אקנאס מהליגה השנייה בפינלנד, אולריך מלקה בן ה-19, שחקן הנבחרת הצעירה של חוף השנהב.


מלקה יגיע בהשאלה לעונה אחת ולהפועל תל אביב תהיה אופציה להחתים אותו בתום העונה. חתימתו כמובן כפופה לבדיקות רפואיות שיעבור בישראל. מלקה אמור בשלב ראשון להיות בלם מחליף, כששני הבלמים הפותחים הם אדי גוטליב ואוראל דגני שיחזור לשחק רק בעוד חודש בשל פציעה בקרסול.


Ulrich Meleke lämnar EIF för Israel https://t.co/UgINYJGMA3

— EIF (@EIFfotboll) August 9, 2018


שחקן זר נוסף של האדומים הוא רוג'ר ברנרדו שחתם בסוף חודש יוני על חוזה בהפועל ת"א וסומן מיד כאחד המנהיגים העתידיים של האדומים בחוליית הקישור. הקשר, לו עבר באינגולשטאט יחד עם אלמוג כהן, פתח את העונה בצורה מוצלחת למדי יחד עם האדומים והפגין יכולת טובה במשחקי ההכנה ובמשחקי גביע הטוטו, ועלה עם הקבוצה, בינתיים לפחות, לחצי הגמר. כעת, התפנה ברנרדו לראיון לתקשורת הברזילאית ודיבר על החודש וחצי הראשונים במדים האדומים. "הכל שונה עבורי כרגע. למרות ששיחקתי שש עונות בליגה הגרמנית, המציאות כאן היא לגמרי שונה. גם אשתי הגיעה לאחרונה וזה עזר לי מאוד ובעוד 10 ימים נתחיל את הליגה".



רוג'ר ברנרדו. מרוצה בישראל עד כה (דני מרון)


הקשר התייחס גם לפתיחת העונה הטובה של האדומים ולניצחון 0:3 על מ.ס אשדוד בגביע הטוטו באמצע השבוע: "הקבוצה מתחילה להתחבר וגם התוצאות משתפרות. יש לנו בסה"כ קבוצה צעירה אבל עם שילוב של כמה שחקנים יותר מנוסים והשילוב הזה הוא מאוד חשוב" אמר הברזילאי שחוגג בדיוק היום את יום הולדתו ה-33.


הקשר, שיפגוש את הפועל חדרה במחזור הפתיחה בעוד כשבועיים, התייחס גם לסיכויי קבוצתו להגיע השנה לצמרת הגבוהה: "לפי היכולת שאנחנו מציגים עד עכשיו, יש לנו את כל התנאים כדי לסיים בצמרת הטבלה" העריך.


בינתיים, האדומים שמחכים למשחקה של מכבי נתניה מול בני סכנין , זכו לשלושה ימי חופש ויחזרו לאימונים רק ביום ראשון, כאשר במידה שהקבוצה מעיר היהלומים תגבור על בני סכנין, הדרבי התל אביבי אשר כולם חיכו לו, ידחה אולי לשלב הגמר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי