עסקת טוני וואקמה תחסוך לבאר שבע כשישה מיליון שקלים

טוני וואקמה
טוני וואקמה | דני מרון

הניגרי שב לארץ והתאמן עם חבריו לקראת משחק הפרידה הצפוי מול אפואל ניקוסיה, האלופה אמורה לגרוף מיליון יורו ולחסוך את שכרו הנאמד בחצי מיליון יורו לעונה. שיפור במצבו של מליקסון, גורש אמור להמשיך בשער

(גודל טקסט)

בעוד אוהדי טרבזונספור מתמרקים לקראת הצטרפותו של טוני וואקמה לקבוצתם, נחת היום (ראשון) הגנרל בישראל והתאמן עם הפועל באר שבע. עסקת העברתו של וואקמה לקבוצה הטורקית טרם הושלמה, ובימים הקרובים ינסו שני המועדונים לסגור את הקצוות. בקווים כלליים אמורה ב"ש לגרוף ממכירתו של טוני כמיליון יורו ולחסוך את שכרו הנאמד בחצי מליון יורו לעונה. בחישוב פשוט, יותר מ-6 מליון שקלים שיתפנו בתקציב. מבלי להיכנס למינוחים כלכליים סבוכים, עדיין לא ברור כיצד נפילת המטבע הטורקי תשפיע על נשיא טרבזונספור, והאם היא תמנע ממנו "לשחרר עוד כמה לירות".

וואקמה, כהרגלו, לא נידב פרטים על חוויותיו בסוף השבוע האחרון. את שלו הוא כבר אמר בפוסט מטלטל שבו ביקש שיכבדו את Tn9, לאחר שלמד על התרוממות מדרגות המס שכיווצו את הנטו במשכורתו. וואקמה שהובא לישראל על-ידי סוכן השחקנים אבי נמני, שגילה אותו בקלוז' הרומנית, הפעיל בעת האחרונה כמה סוכנים במקביל. הוא סימן את הפרמייר ליג כיעד מרכזי, וכאשר הבין שלא יוכל להגשים את חלומו, "התפשר" על טורקיה.

לא רחוק משם, בקפריסין, צפוי הגנרל לערוך את הופעת הפרידה שלו במדים האדומים. ביום חמישי באר שבע תנסה להציל את העונה האירופית שלה, ומבחינתה וואקמה לא ישוחרר מהמאמץ המלחמתי. מנגד, על-פי דיווחים בארצו של ארדואן קבוצתו המיועדת של וואקמה מסתייגת מהעניין, וייתכן שטרם נאמרה המילה האחרונה סביב הנושא. מאור מליקסון דיווח על שיפור במצבו ועשוי בכל זאת להשתתף בגומלין מול אפואל ניקוסיה. דודו גורש יהנה כנראה מעדיפות על פני אריאל הרוש וכרגע טובים סיכוייו לפתוח בין הקורות.


מתקרב בצעדי ענק לטורקיה. טוני וואקמה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי