בן זקן יתבקש לדלל את הסגל, אמיר חלאיילה צפוי לעזוב

בני בן זקן
בני בן זקן | ערן לוף

רגשות מעורבים בסכנין לאחר ה-1:1 מול נתניה בגביע הטוטו. בקבוצה מרוצים מהמחליפים שהציגו כדורגל חיובי, אך מודאגים מכך שעדיין לא עברו בבקרה. החלוץ מבוקש בליגה הלאומית, אזולאי: "הצעירים הוכיחו שהם ראויים"

(גודל טקסט)

בני סכנין סיימה אמש (ראשון) את שלב הבתים של גביע הטוטו ברגשות מעורבים. מצד אחד הקבוצה של בני בן זקן הוכיחה שיש לה בסיס טוב ושיחקה כדורגל חיובי שהספיק ל-1:1 בחוץ מול מכבי נתניה. מנגד, במועדון מבינים שההכנה לליגה הייתה לא מספיק טובה מאחר ושחקני הרכש לא שותפו והצוות המקצועי לא ישב על הספסל.

מאמן השוערים מוטי אזולאי, שעמד על הקווים במקום בן זקן, אמר בסיום: "אני מקווה שבקרוב מאוד הצוות המקצועי יתחיל את העונה. נראינו טוב במהלך כל המשחק ורצינו לייצר מצבים. יש לנו שחקנים צעירים שניסו להוכיח שהם ראויים להיות בקבוצה בליגת העל".

ראשי המועדון צפויים להמשיך מחר במאמצים להעביר את הקבוצה בבקרה התקציבים וממתינים להקצבה שתגיע מעיריית סכנין. ראש העיר, מאזן גנאיים, צוטוט כאן בספורט1 במהלך השבוע שעבר והבהיר שהקבוצה תקבל מיליון וחצי שקלים. בסכנין יודעים שמעבר לכך הם זקוקים לעוד כחצי מיליון ולכן הצוות המקצועי יתבקש לדלל את הסגל.

שני שחקנים צפויים לעזוב את נציגת המגזר בליגת כבר בימים הקרובים וביניהם ככל הנראה החלוץ אמיר חלאיילה. החלוץ, ששואף להיות שחקן הרכב, מעורר עניין רב בליגת הלאומית ויודע ששם הוא יקבל דקות רבות.


בדרך החוצה. חלאיילה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי