מפאריס לאשדוד: רומאן הבראן חתם לעונה אחת

רומאן הבראן
רומאן הבראן | האתר הרשמי

שחקן ההתקפה הצרפתי בן ה-24 שנבחן בתקופה האחרונה הצטרף לקבוצתו של מילבסקי על חשבון מאוריסיו ששוחרר: "מקווה שאוכל להביא את היכולות שלי לידי ביטוי ואעזור לקבוצה להפגין כדורגל אטרקטיבי שילהיב את הקהל"

(גודל טקסט)
עכשיו זה רשמי. רומאן הבראן, הצרפתי בן ה-24 ששיחק כנבחן במ.ס אשדוד במהלך השבועות האחרונים ואף לקח חלק במשחקי גביע הטוטו, חתם על חוזה במועדון והצטרף רשמית לסגל הקבוצה לעונה אחת. 


עם חתימתו הרשמית בקבוצה, אמר הבראן: "שמעתי רבות על אשדוד שזה מקום חם ומשפחתי. אני יודע שבונים פה קבוצה צעירה ונמרצת ואני מקווה שאוכל להביא את היכולות שלי לידי ביטוי ואעזור לקבוצה להפגין כדורגל אטרקטיבי שילהיב את הקהל".
 

 

הבראן הגיע בגיל 9 לאקדמיית הכדורגל המפוארת של פאריס סן ז'רמן. הוא הצטרף לסגל הרחב של הקבוצה הבוגרת תוך שהוא מוזמן לנבחרת הצעירה של צרפת בשורותיה שיחק חמישה משחקים רשמיים וכבש שער אחד. הוא שיחק במשך ארבע עונות סך הכל בקבוצת המילואים של פ.ס.ז', כאשר בתווך הושאל לסושו ולבאל מהליגה הצרפתית השנייה. בעונה החולפת עבר למועדון הבלגי אנטוורפן, אך עקב חילופי מאמנים מצא את עצמו מחוץ לתכניות לעונה הקרובה.


מי שישלם את המחיר הוא מאוריסיו פלנקאוסקס שהגיע עם הקבוצה להבנות על שחרורו. מהקבוצה נמסר: "אנו מודים לשחקן על תקופתו במועדון ומאחלים לו בהצלחה בהמשך". 






מאוריסיו. עוזב את אשדוד (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי