עדיין אין הצעות על קאיו, קשיים בגזרת דוידזאדה

קאיו
קאיו | ערן לוף

מכבי חיפה רוצה לצרף זר נוסף, אך עדיין לא מצאה קבוצות לברזילאי ולקלאוס. מנדג'ק צפוי לפתוח בדרבי בגביע הטוטו. גנט טרם הבהירה אם היא מעוניינת למכור או להשאיל את השחקן

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת הדרבי ביום שני במסגרת חצי גמר גביע הטוטו. במועדון הירוק מבינים שניצחון יכול לתת כוח רציני לקבוצה לקראת פתיחת העונה ואף יגביר את מכירת המנויים, כשמצד שני הפסד יכול להגרום ללחץ עצום לקראת המשחק במחזור הראשון מול מכבי תל אביב.

הצוות המקצועי בראשותו של פרד רוטן טרם ערך אסיפה ואף טרם תרגל הרכב וההערכה כי הקבוצה תעלה בהרכב החזק ביותר. עדיין לא הוחלט מי יפתח בין הקורות וההתלבטות בין עומרי גלזר, שצפוי להישאר כשוער שני, לבין גיא חיימוב. הירוקים עוקבים אחר התפתחויות בבני יהודה, שם לא מן הנמנע כי אמיליוס זובאס יעזוב לבית"ר ירושלים, ובמקרה כזה יוצעו לכתומים גלזר או אוהד לויטה. מי שצפוי לפתוח ביום שני הוא הקשר ג'ורג' מנדג'ק, שעבורו מדובר במשחק המשמעותי הראשון במדי הירוקים.

במקביל, בחיפה ממשיכים במאמצים לחיזוק הקבוצה והמטרה של המנהל הטכני מו אלאך היא לצרף זר נוסף על חשבונו של הברזילאי קאיו אלבש. במועדון טרם קיבלו הצעה על הקשר, שכבר קיבל הודעה כי אינו בתוכניות ואף חוששים כי חוזהו הגבוה, שעומד על כ-400 אלף יורו, יגרום לקבוצות לא לפנות אליו. "אין הצעות על קאיו וזאת עובדה. יש מספר מועמדים להצטרף אלינו, אבל זה יקרה לאחר שנשחרר זרים אחרים", אישרו במועדון.

גם החלוץ היווני, סטפנוס אתנסיאדיס, טרם הגיע להסכם על התרת חוזהו ובמועדון כבר הבהירו לו כי במידה שלא יעשה זאת, יוקפא. זאת בכדי לרשום את מנדג'ק לקראת פתיחת הליגה. בנוסף, אלאך מעוניין לצרף את המגן אופיר דוידזאדה, אבל קבוצתו הבלגית של השחקן, גנט, טרם הבהירה אם היא מעוניינת למכור או להשאיל את השחקן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי