במכבי פתח תקווה ממתינים להחלטתו של בן אז'ובל

בן אז'ובל
בן אז'ובל | עדי אבישי

המו"מ מול הפועל עכו החל כבר לפני מספר שבועות, אך לאחרונה במלאבס קיבלו מסרים שהחלוץ מחכה למועדון גדול. מלמד מתרחק וההחלטה עשויה להתעכב עוד מספר שבועות. במועדון מעריכים ש-7,000 איש יגיעו למושבה

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה תסיים מחר מחר (רביעי) יומיים של מנוחה ותחל בהכנות לקראת מחזור הפתיחה של ליגת העל, ביום שני מול בית"ר ירושלים, כשבקבוצה מצפים שלפחות כ-7,000 אוהדים יגיעו למושבה, מרביתם צהובים-שחורים וזאת בעקבות קניית הקבוצה על ידי משה חוגג.

עד המשחק, בפ"ת ימשיכו במאמצים לחזק את הקבוצה בחלוץ חוד: לאור השער שכבש גיא מלמד מול מכבי נתניה, עלו הסיכויים שהחלוץ יישאר באלופת המדינה, ובכל מקרה נראה שבהפועל ב"ש ובסביבת השחקן יעדיפו להמתין לפתיחת הליגה ולקראת סגירת חלון ההעברות על-מנת לקבל החלטה סופית בנושא.

בכל אופן, כפי שפרסמנו כאן באתר, בן אז'ובל מועמד גם הוא, כאשר במועדון מחכים להחלטת השחקן. כבר לפני כחודש, הבהירו בעכו לאבי לוזון כי השחקן מתוכנן להיות מושאל עם אופציה לרכישה, כאשר סכום ההשאלה עומד על קצת פחות מ-200 אלף שקלים. לגבי הרכישה, בעכו דורשים כ-800 אלף שקלים עם 15% ממכירה עתידית ועשויים גם לדרוש בסופו של דבר כ-900 אלף שקלים עם 10% ממכירה עתידית, כפי שנעשה בעסקת גבי קניקובסקי למכבי נתניה.


בינתיים מחכה להצעות אחרות. בן אז'ובל (אודי ציטיאט)

בפ"ת ציינו כי מהמסרים שקיבלו הם שאז'ובל מעדיף קודם לנסות להמתין למועדון גדול ויפתחו עמו במו"מ ברגע שיחליט היכן הוא רוצה לשחק, אך בכל אופן לא צפויים להמתין זמן רב והכוונה היא לצרף חלוץ תוך שבוע. אם יוחתם חלוץ ישראלי, בקבוצה עשויים לצרף שחקן קישור זר לחזק את הכנפיים, מתוך מטרה להכשירו ליום שאחרי מנור סולומון, בין אם יעזוב בחלון ההעברות הקרוב ובין אם לא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי